Drengefrisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.794 visninger
12 svar
9 synes godt om
7. april 2016

striber

Min søn på 4 skal til frisøren imorgen. Og de sidste gange han har været afsted, har jeg ikke været helt tilfreds, da han hurtigt ser sjusket ud, pga han har så tykt hår.

Jeg mangler inspiration, som jeg kan vise til frisøren.

Hvordan er jeres drenge klippet (med kort hår)? 

Overvejer noget kort i siderne, og så lidt længde på toppen, eller noget i den stil.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Mullesmith

Jeg følger lige med, jeg har to der ikke vil klippes, de har også tykt hår og det ser nemlig også hurtigt sjusket ud når det gror ud igen, hviket det gør alt for hurtig 

Anmeld Citér

7. april 2016

Krydserfingre

Jeg synes de her to er rigtig fine og forholdsvis nemme. Kort i siderne også bare langt på toppen - så gør det ikke noget hvis det lange bliver hurtigt sjusket  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. april 2016

striber

Vi endte med den klassiske alligevel

Med lidt længde i toppen, da han har en strå virvel som bare ikke vil samarbejde 

Men vil gerne se flere billeder, så jeg har inspiration til en anden gang. For tror det igen vil blive sjusket at se på ret hurtigt. 

Anmeld Citér

9. april 2016

MorTil3+

Hos os får drengene med trimmeren, et par mm, men det er fordi far også ser sådan ud så vil drengene også.

Anmeld Citér

9. april 2016

striber

MorTil3+ skriver:

Hos os får drengene med trimmeren, et par mm, men det er fordi far også ser sådan ud så vil drengene også.

Det ville også være nemmere Ingen af os kan finde ud af det. Og ville frygte hans virvel. Den er altså bare ustyrlig efter den er mere end en cm... 

Anmeld Citér

9. april 2016

Bebsen

Klipper ham selv, langt på toppen, kort i siderne kan både stritte, pjuske og lægges ned - dejligt nemt! Har i øvrigt for nyligt klippet en hvirvel helt væk, så nu falder det ret naturligt i en ok frisure til daglig  

her er han helt nyklippet 

Anmeld Citér

9. april 2016

Monski

Min søn har også noget vanvittig tykt hår, han har fået denne frisure og det ser godt ud om det er sat eller ej. Det er en halvanden måned siden han blev klippet og det er stadig pænt 

de ene billede er da det er nyklippet og sat, det andet er når det ikke er sat og ca 1 måned efter det er klippet 

Anmeld Citér

9. april 2016

striber

Bebsen skriver:

Klipper ham selv, langt på toppen, kort i siderne kan både stritte, pjuske og lægges ned - dejligt nemt! Har i øvrigt for nyligt klippet en hvirvel helt væk, så nu falder det ret naturligt i en ok frisure til daglig  

her er han helt nyklippet 

Kom hvirvlen igen? Kunne være vi skal prøve denne frisure næste gang. For når håret ikke er sat denne gang, ser det ikke så godt ud Men fedt når det er. Men han er kun 4,9år, så synes ikke han skal have sat hår hver dag...

Anmeld Citér

9. april 2016

PernilleogLouis

Lige billede spam 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.