Opkast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2016

Jane4400

Jeg er gravid med barn nr to og har termin i starten af november. Med den første havde jeg slet ikke noget kvalme/opkast men denne gang laver jeg stort set ikke andet at kaste op. Og har tabt mig 4 kg. Har prøvet armbånd og alt det er. Hvad gør i? HJÆLP

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jane4400 skriver:

Jeg er gravid med barn nr to og har termin i starten af november. Med den første havde jeg slet ikke noget kvalme/opkast men denne gang laver jeg stort set ikke andet at kaste op. Og har tabt mig 4 kg. Har prøvet armbånd og alt det er. Hvad gør i? HJÆLP

Altså jeg brugte seaband og det hjalp mig virkelig meget.

Men derudover så er mit bedste råd at spise hvad du kan. - Jeg levede af kakaomælk, agurker og theboller de første par måneder, for det var det eneste der ikke røg op igen med det samme.
Almindeligt vand kunne jeg ikke engang drikke uden at kaste op med det samme..

Anmeld Citér

8. april 2016

loop

Jane4400 skriver:

Jeg fik akupunktur. Det hjalp ikke så længe ad gangen, men bare den time eller to uden kvalme, det var guld værd.

Anmeld Citér

8. april 2016

Bshizzle

Jane4400 skriver:

Jeg havde ekstrem kvalme ved begge mine graviditeter de første 3 mdr.. 

Men heldigvis kun kastet op én gang! 

Men det er bare at prøve sig frem hvad du føler du KAN holde i dig.

Hos mig virkede alle frugter, Hvidt brød, mariekiks, chips, passe uden noget!.... 

Ved den sidste graviditet fik jeg kvalmestillende piller som heldigvis virkede rigtig godt!!   

Anmeld Citér

9. april 2016

Melleh17

Google hyperemesis , kontakt lægen hvis du tror du har det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.