Føler jeg har et problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2016

Sedigfor

God aften i skønne forældre! 

Jeg har i ca to/tre ugers tid spist som om jeg var gravid, det vil sige st jeg kunne spise hele tiden, jeg spiser morgen kl 06:30 og igen 09:45 og igen 11:45 og igen 13:45, og så igen 15:45 og så her til aften, og det er meget jeg spiser, føler mig sulten konstant, der går max en time så jeg sulten igen. Skal jeg bare vente og se tiden an eller skal jeg evt en tur til lægen? 

Føler der er noget galt når jeg spiser mere nu end da jeg var gravid .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvad med at tage en test? Jeg har også perioder hvor jeg spiser hele tiden... :/  dage hvor jeg ikke føler jeg er mæt. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Sedigfor

Saphiira skriver:

Hvad med at tage en test? Jeg har også perioder hvor jeg spiser hele tiden... :/  dage hvor jeg ikke føler jeg er mæt. 

En test? Hvis su memer graviditets test, så er det umuligt jeg kan være gravid, for så skal jeg være i 7/8 mdr :/.

Anmeld Citér

7. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sedigfor skriver:

En test? Hvis su memer graviditets test, så er det umuligt jeg kan være gravid, for så skal jeg være i 7/8 mdr :/.

Hvilken slags mad spiser du? Bliver du mæt nok og er det noget som mætter længe? 

Jeg ville i hvert fald kigge på kosten, og så evt. Snakke med din læge..

havde misforstået dit indlæ.mg. Sorry  

men jeg har også perioder hvor jeg kan spise konstant :/ synes jeg oplever det ved manglende søvn eller stress... 

Men hvis du er nervøs, så ville jeg give lægen et kald.. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Rauw

Jeg har også perioder hvor jeg kan æde konstant og så perioder hvor jeg kun får spist en lille potion mad om dagen. Jeg har et eller andet med mit stofskifte mener jeg det er, ikke noget lægen mente var alvorligt men ta lige en tur derop, man ved jo aldrig. 

Anmeld Citér

7. april 2016

Sedigfor

Saphiira skriver:

Hvilken slags mad spiser du? Bliver du mæt nok og er det noget som mætter længe? 

Jeg ville i hvert fald kigge på kosten, og så evt. Snakke med din læge..

havde misforstået dit indlæ.mg. Sorry  

men jeg har også perioder hvor jeg kan spise konstant :/ synes jeg oplever det ved manglende søvn eller stress... 

Men hvis du er nervøs, så ville jeg give lægen et kald.. 

Spiser kerne rugbrød :/ 

har os de perioder hvor jeg bare kan spise og spise men slet ikke i nærheden af nu 

Anmeld Citér

8. april 2016

Bshizzle

Ikke hæng mig op på det.. Men mener at ha hørt om folk der spiser og spiser... Kan ha et problem med ens stofskifte? 

Jeg ville Ihvertifald få det tjekket. 

Anmeld Citér

8. april 2016

Sedigfor

Bshizzle skriver:

Ikke hæng mig op på det.. Men mener at ha hørt om folk der spiser og spiser... Kan ha et problem med ens stofskifte? 

Jeg ville Ihvertifald få det tjekket. 

Må en tur til lægen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.