Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi elsker Fermlivings fine børnelamper, men vi kan ikke rigtigt vælge?
Hvilken lampe synes I er finest?
skriv gerne om I har en dreng eller pige
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Huset af træ er fint. Til et pigeværelse tænker jeg. Nok fordi jeg selv har pigeværelse i tankerne
Sky lampen i eg.
Ellers træet eller rådyret i eg.
synes klart de er finest i eg
Loa skriver: Sky lampen i eg. Ellers træet eller rådyret i eg. synes klart de er finest i eg
Vi har haft rådyret i eg på pigeværelset - tænker det er mest piget.
Jeg hælder til skyen i eg, tror jeg
Lunae skriver: Vi elsker Fermlivings fine børnelamper, men vi kan ikke rigtigt vælge? Hvilken lampe synes I er finest? skriv gerne om I har en dreng eller pige
Bambi i eg.
Jeg har både dreng og pige.
Synes de er finest i eg har valgt luftballon
Har en pige men venter en dreng Har ikke en specifik af dem i tankerne som sådan .. Synes luftballon ville passe til begge
Jeg kan godt lide den blå bil, hvis vi havde råd havde min søn fået den. Men da han har ødelagt 2 lamper så er det lige dyrt nok for en lampe.
Og kan også lide tapet der passer til ☺
Benjamins'mor skriver: Bambi i eg. Jeg har både dreng og pige.
Jeg tænker at den er skøn på pigeværelset, men synes den er lidt for tøset til drengeværelset
Bil i blå, kan godt lide farven har en dreng
Lunae skriver: Jeg tænker at den er skøn på pigeværelset, men synes den er lidt for tøset til drengeværelset
Det er den nok ja, men synes ikke om de andre lamper. Nu spurgte du jo også bare hvilket køn man havde og har jo en af hver.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128