Smerter! Hvad kan det være????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. april 2016

pb2017

Hej alle!

Lørdag aften får jeg nogle ret kraftige smerter i venstre side af underlivet - så kraftige, at det bl.a. gjorde virkelig ondt, når jeg satte mig ned, fordi mine bukser lige ramte området! Jeg troede det var ÆL, da jeg om morgenen havde fået en ÆL-test, som havde en meget mørk teststreg, men ikke helt positiv - det stemmer fint med, at jeg normalt har et par dage med "næsten" positive test efter en positiv test  

Nu har jeg så igen smerter præcis samme sted - denne gang dog kun, hvis jeg "trykker" på området.. Jeg har en fornemmelse af, at der sidder noget hele tiden, men ikke decideret smerter  Er det evt. ægget der sætter sig fast? Eller er det for tidligt (2+5 eller 2+6)?? 

Jeg har tidligere haft en cyste præcis i det område (efteråret sidste år), som var ca. 3cm i diameter og fyldt med gammelt blod. Den opdagede jeg ved, at det gjorde hammer ondt, når jeg "trykkede" i området..  Jeg får desuden ofte smerter i venstre side ved sex - men som så forsvinder, når vi har sexet lidt og han er startet "stille" op  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2016

pb2017

Slet ingen, som tør komme med deres tanker?  

Anmeld Citér

7. april 2016

123.

grunden til jeg kom i behandling var faktisk grundet mange smerter i venstre omkring ægløsning... Det viste sig jeg havde gået med blærebetændese i 4 måneder uden de normale forme for blærebetændese kun smerte ��

Anmeld Citér

13. april 2016

pb2017

Newgirl. skriver:

grunden til jeg kom i behandling var faktisk grundet mange smerter i venstre omkring ægløsning... Det viste sig jeg havde gået med blærebetændese i 4 måneder uden de normale forme for blærebetændese kun smerte ��

Var til læge i går, som mistænker en cyste  Så nu må vi se, hvad gynækologerne siger 

Anmeld Citér

13. april 2016

123.

pb2016 skriver:

Var til læge i går, som mistænker en cyste  Så nu må vi se, hvad gynækologerne siger 

hvis det ikke er det så prøv at blive tjekket for blærebetændese man behøver nemlig ikke have symptomer ved det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.