Hej alle!
Lørdag aften får jeg nogle ret kraftige smerter i venstre side af underlivet - så kraftige, at det bl.a. gjorde virkelig ondt, når jeg satte mig ned, fordi mine bukser lige ramte området! Jeg troede det var ÆL, da jeg om morgenen havde fået en ÆL-test, som havde en meget mørk teststreg, men ikke helt positiv - det stemmer fint med, at jeg normalt har et par dage med "næsten" positive test efter en positiv test
Nu har jeg så igen smerter præcis samme sted - denne gang dog kun, hvis jeg "trykker" på området.. Jeg har en fornemmelse af, at der sidder noget hele tiden, men ikke decideret smerter
Er det evt. ægget der sætter sig fast? Eller er det for tidligt (2+5 eller 2+6)??
Jeg har tidligere haft en cyste præcis i det område (efteråret sidste år), som var ca. 3cm i diameter og fyldt med gammelt blod. Den opdagede jeg ved, at det gjorde hammer ondt, når jeg "trykkede" i området..
Jeg får desuden ofte smerter i venstre side ved sex - men som så forsvinder, når vi har sexet lidt og han er startet "stille" op 
Anmeld
Citér