Jubiiii Så blev det vores tur :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Det er da bare så fantastisk �� Har du været ved lægen? 

Her føles alt også nyt igen, men også meget modsat af sidst med symptomer og størrelse på maven 

Og så er jeg voldsom træt det meste af dagen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2016

Mn101186

Spireren skriver:

Jeg skal først til læge den 3 Maj... De vil først se en imellem 8 og 9 uge...

Så vidt jeg husker fra sidste gang havde jeg ingen symptomer før omkring nf den her gang har jeg ømme og tunge bryster allerede og det murre en del i underlivet... Og så er jeg bange for at udvikle morgen/graviditets kvalme... (Det havde jeg ikke noget af sidste gang)

Jeg skal også først derned til uge 8 men ved mange tager der ned for at få konstateret graviditet ☺️ 

Her overvejer vi en tryghedsscanning da jeg er blevet meget stor på maven og ikke kan skjule det, så vi tror måske tvillinger  

jeg har kun haft lidt kvalme, men utrolig træt.. Men havde heller ikke arbejde sidst, men bachelor og denne gang er jeg i arbejde.. 

Anmeld Citér

8. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Jeg skal også først derned til uge 8 men ved mange tager der ned for at få konstateret graviditet ☺️ 

Her overvejer vi en tryghedsscanning da jeg er blevet meget stor på maven og ikke kan skjule det, så vi tror måske tvillinger  

jeg har kun haft lidt kvalme, men utrolig træt.. Men havde heller ikke arbejde sidst, men bachelor og denne gang er jeg i arbejde.. 

Havde overvejet at tage ned og forstyr dem ved at få det bekræftet, har lidt svær ved at tro på hvad der sker der inde...

Det er da vildt at det allerede kan ses er da spændt på om der er tvillinger så ... Jeg er lidt buttet i forvejen på maven så det vil nok ikke kunne ses på mig før jeg når til nf eller længere...

jeg lavede heller ikke rigtigt noget sidst men gør jeg heller ikke endnu denne her gang men skulle jeg gerne inden for kort tid håber jeg...

Anmeld Citér

8. april 2016

Spireren

Nå nitte var ude på toilet havde lidt hård mave og så kom der blod ud samtidig med ikke fra endetarmen med fra der hvor man normalt bløder fra...

Så jeg er nok ikke så heldig alligevel... Men må se i morgen... Måske jeg ringer til lægen på mandag...

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

Spireren skriver:

Nå nitte var ude på toilet havde lidt hård mave og så kom der blod ud samtidig med ikke fra endetarmen med fra der hvor man normalt bløder fra...

Så jeg er nok ikke så heldig alligevel... Men må se i morgen... Måske jeg ringer til lægen på mandag...

Synes du skal prøve og ringe til lægen ���� nogle bløder jo lidt under graviditet 

Anmeld Citér

9. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Synes du skal prøve og ringe til lægen ���� nogle bløder jo lidt under graviditet 

Jeg blødte kun lige på toilettet igår og der har slet ikke været noget idag... er der ikke noget resten af weekenden tør jeg godt håbe igen og behøver ikke til læge før den tid jeg har men bløder jeg mere så ringer jeg nok på mandag....

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

Spireren skriver:

Jeg blødte kun lige på toilettet igår og der har slet ikke været noget idag... er der ikke noget resten af weekenden tør jeg godt håbe igen og behøver ikke til læge før den tid jeg har men bløder jeg mere så ringer jeg nok på mandag....

Tror måske bare det er gammelt blod, da kroppen skal "vende" sig til at du er gravid.. Så nogle kvinder bløder.. 

Var der klumper i og frisk blod? 

Anmeld Citér

9. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Tror måske bare det er gammelt blod, da kroppen skal "vende" sig til at du er gravid.. Så nogle kvinder bløder.. 

Var der klumper i og frisk blod? 

Der var ingen klumper jeg vil ikke sige farven var frisk frisk, men en var rød bare mørkerød, så jeg tror det er kroppen der skal vænne sig... tror også jeg så i en tekst der hørte til 4+4 til 4+6 i hvert fald der omkring at man godt kunne få en lille blødning og det var jo så det jeg fik nok...

Jeg jeg nåede godt nok lige at male fanden på væggen... puha... ikke nemt når den sidste graviditet var der ingen ting, ingen blødninger igennem hele graviditeten ingen kvalme, ingen plukveer ingen problemer med kroppen der var bare ingen ting galt, det var virkelig lækkert.

Men så er jeg bare slet ikke klar på en "normal" graviditet... Hihi har en lille bitte smugle kvalme og har allerede lidt problemer med mine BH'ers størrelse... men har så meget delle på maven så der er ikke noget at se. 

Jeg er ikke i tvivl om at min krop ændre sig... hold da op... 

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

Spireren skriver:

Der var ingen klumper jeg vil ikke sige farven var frisk frisk, men en var rød bare mørkerød, så jeg tror det er kroppen der skal vænne sig... tror også jeg så i en tekst der hørte til 4+4 til 4+6 i hvert fald der omkring at man godt kunne få en lille blødning og det var jo så det jeg fik nok...

Jeg jeg nåede godt nok lige at male fanden på væggen... puha... ikke nemt når den sidste graviditet var der ingen ting, ingen blødninger igennem hele graviditeten ingen kvalme, ingen plukveer ingen problemer med kroppen der var bare ingen ting galt, det var virkelig lækkert.

Men så er jeg bare slet ikke klar på en "normal" graviditet... Hihi har en lille bitte smugle kvalme og har allerede lidt problemer med mine BH'ers størrelse... men har så meget delle på maven så der er ikke noget at se. 

Jeg er ikke i tvivl om at min krop ændre sig... hold da op... 

Se det er slet ikke så slemt - jeg tror stadig du er gravid.. Og det er jo først normalt at teste positiv i 4+ - så kroppen skal lige lære det �� 

Yay altså ����❤️ 

Anmeld Citér

9. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Se det er slet ikke så slemt - jeg tror stadig du er gravid.. Og det er jo først normalt at teste positiv i 4+ - så kroppen skal lige lære det �� 

Yay altså ����❤️ 

Det bliver så godt for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.