Hej
Ved ikke, hvordan jeg skal forklare, men prøver.
Fra d. 10/02 til 16/02 havde jeg en nomal mens. Skulle så have det igen 15/03 til 20/03 det er nomal med antal dag mellem, jeg fik det så ikke, men fik nået den 30/03 til 03/04 som ikke var nomalt mens, som jeg har haft i alle årne, har altid haft en meget kraftig blødning fra dag 1 til dag 3-4, men denne gang har jeg kunne nøjes, men et lille trusseindlæg alle dage. Har fået taget blodprøver og alt er nomalt. Jeg har haft meget ømme bryster, kvalme, har jag i underliv ( ingen smerter) og er mega træt, hvilken ikke er nomalt for mig. Har taget 2 tester og begge negativ og blodprøven var negativ og har stadigvæk alle symtomerne. Hvad skal jeg gøre ?
Lisbeths svar
Hej !
Det er frustrerende når ens krop fortæller noget og test og blodprøver noget andet og intet sker.
Du er ikke gravid siger prøverne, mon du er blevet undersøgt med en Gynækologisk undersøgelse hos egen læge. ?
Jeg vil anbefale dig at få den lavet med mindre, han gerne vil henvise til en gynækolog med det samme.
Der skal en undersøgelse og nogle blodprøver til, hvad der sker i din krop. Det kan være ubalance i hormonerne.
Det giver ro at handle og blive undersøgt.
Held og lykke med det hele.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér