Eksperthjælp: Hvornår har jeg ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. april 2016

Lisbeth Jess

Hej

Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide i et lille års tid, men heldet har ikke været med os.

Min menstruation har været meget uregelmæssig og det er derfor svært at vide hvornår jeg har ægløsning. Vi har dog ofte sex og det er ikke "tvang", men ren lyst.
Jeg er begyndt at få akupunktur for uregelmæssig menstruation og har fået det hver uge i lidt over en måned. Umiddelbart har det ikke hjulpet, men giver det en chance og fortsætter i noget tid endnu.

Har du et godt råd til hvordan jeg kan planlægge/indkredse hvornår jeg har ægløsning? Jeg har downloaded diverse hjælpe apps, men det har heller ikke hjulpet.

På forhånd tak for din hjælp :-)

Lisbeths svar

Hej !

Det lyder lidt svært når du har uregelmæssig menstruation og ikke ved når du har ægløsning. Fint med akupunktur,det kan give orden i hormonbalancen på sigt.

Jeg mener ,du skal være opmærksom på.

Hvornår mærker jeg noget i min krop. et lille jag eller lille smerte i ene af siderne.? Når ægget sendes afsted fra Æggestokken, kommer der nogle dråber blod ud i bughulen, det kan ofte mærkes,

Hvornår får jeg ændret udflod inden menstruationen?

Slimhinden i livmoderen gør sig klar til at modtage et evt befrugtet æg., derfor ændring i mængde og konsistens af udflod.

. Når du fokuserer på din krop, og hvad den udskiller, tror jeg, du kan finde tidspunktet for din ægløsning.

Nu har i snart forsøgt et års tid, så  er det vel ved at være tid for et lægebesøg og check af hvordan dine hormoner ligger i niveau.

Fortsat held og lykke med projekt baby.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.