Termins gruppe på Facebook fra Helvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
11 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2016

Anonym trådstarter

Sorry nu bliver det jer jeg lukker galle ud til men hold nu kæft hvor er jeg træt af den terminsgruppe jeg er medlem af på Facebook 

nu er jeg anden gangsmor og alt er ikke rosenrødt som første gang i know 

men hold nu kæft hvor er jeg træt af af høre på 

1 sikke meget sex vi stadigvæk får

2 hvor dejligt det er at være gravide

3 hvor dejlige og gode kærester de har 

4 hvor hård det er at være første gangs gravide fuck jeg brækker mig snart i store søer 

ja det bunder sku nok i det dårlige forhold jeg har til mine børns far lige pt og hvor dårlig en mor jeg føler jeg er over for den "store" pga de verse graviditets gener, uplanlagte graviditet og brækket ben og andre ting der har været 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Tine B

Øhh........ Så meld dig dog ud?? 

Anmeld Citér

6. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det lyder da også lidt anstrengende hvis du har det skidt - var løsningen ikke blot at forlade gruppen eller undgå Facebook?

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Så skal jeg melde mig ud af alt der har med graviditet at gøre og kan kun sidde med mig selv omkring det Jubii 

Anmeld Citér

6. april 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Er man fra Helvede, fordi man stortrives og er glad? 

Iøvrigt kan jeg slet ikke se logikken i, at det både giver dig kvalme, at nogle har det fantastisk, og at andre har det hårdt. Hvad vil du egentlig have? 

Anmeld Citér

6. april 2016

Tine B

Anonym skriver:

Så skal jeg melde mig ud af alt der har med graviditet at gøre og kan kun sidde med mig selv omkring det Jubii 

Ej, men du har jo ikke gavn af gruppen alligevel, hvis du har så negative følelser omkring den? 

Hvorfor så blive i den og tilføje endnu mere negativitet til dig selv? 

Anmeld Citér

6. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Sorry nu bliver det jer jeg lukker galle ud til men hold nu kæft hvor er jeg træt af den terminsgruppe jeg er medlem af på Facebook 

nu er jeg anden gangsmor og alt er ikke rosenrødt som første gang i know 

men hold nu kæft hvor er jeg træt af af høre på 

1 sikke meget sex vi stadigvæk får

2 hvor dejligt det er at være gravide

3 hvor dejlige og gode kærester de har 

4 hvor hård det er at være første gangs gravide fuck jeg brækker mig snart i store søer 

ja det bunder sku nok i det dårlige forhold jeg har til mine børns far lige pt og hvor dårlig en mor jeg føler jeg er over for den "store" pga de verse graviditets gener, uplanlagte graviditet og brækket ben og andre ting der har været 

Hellere sidde med det alene end være skide sur. Det får du da slet ingenting ud af. 

Log af computeren og snak med din mand. Vær glad på andres vegne over, at de nyder deres forhold og graviditet. Og må andre ikke mene, det er skide hårdt at være gravid? Det er ikke for at være grov, men du har jo ikke patent på følelserne omkring det at være førstegangsgravid

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg syntes det er fantastisk dejligt at de har det godt men fuck det er hård når man selv har det af lort til og jeg er 2 gangs mor og ikke første gangs mor 

elsker min store pige og er lykkelig lige indtil hun sover eller er i vuggestue 

Anmeld Citér

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg syntes det er fantastisk dejligt at de har det godt men fuck det er hård når man selv har det af lort til og jeg er 2 gangs mor og ikke første gangs mor 

elsker min store pige og er lykkelig lige indtil hun sover eller er i vuggestue 

Mon ikke du ville have godt af at få en snak med din JM og fortælle hvordan du har det, så der bliver lukket lidt luft af ballonen.

Anmeld Citér

6. april 2016

Rauw

Jeg går ud fra at du har brug for at brokke dig, så jeg vil ikke sige andet end bare luk det ud  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.