Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære alle, som mange andre er jeg utrolig nysgerrig på at kende kønnet på vores kommende barn. Ved det er lidt uforudsigeligt ud fra nf scanningen men kunne være lidt sjovt at gætte I er meget velkommen til at kommentere
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kære alle, som mange andre er jeg utrolig nysgerrig på at kende kønnet på vores kommende barn. Ved det er lidt uforudsigeligt ud fra nf scanningen men kunne være lidt sjovt at gætte I er meget velkommen til at kommentere
Jeg vil skyde på en dreng
Gætter på en dreng :-)
Pga den runde numse gætter jeg på en dreng
Det er lidt sjovt for de fleste har også sagt en dreng men jeg har fornemmet at det blev en pige (indtil idag).
Hvad vurderer i ud fra om det er det ene eller andet køn?
Jeg synes nu det ligner en pige
Årgangs Mor skriver: Pga den runde numse gætter jeg på en dreng
Kan man gætte kønnet ud fra en rund numse??!
Så burde min mand ha været en kvinde
Årh ha... Mit gæt vil vil være blankt, da jeg simpelhen ikke kan se det ud fra billedet.
Bshizzle skriver: Kan man gætte kønnet ud fra en rund numse??! Så burde min mand ha været en kvinde Årh ha... Mit gæt vil vil være blankt, da jeg simpelhen ikke kan se det ud fra billedet.
Ha ha det er noget med at er numsen mere rund er sansynlighed for en dreng størst hvor den er størst for en pige hvis den ser mere spids ud
Jeg gætter på en dreng.
Gætter også på dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128