3 forsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. april 2016

LilleLy

Vi er i behandling i det offentlige og er startet ud med at skulle igennem 3 forsøg med hjemmerul. Jeg har haft 1 forsøg på sygehuset og 1 i det private  (fordi jeg ellers skulle springe en måned over). Hvordan tæller forsøget i privaten, i forhold til at de vil have os gennem 3x hjemmerul inden de går videre til insemination? 

Jeg ved godt at jeg jo bare kan spørge på sygehuset næste gang jeg er i kontakt med dem. Men det kunne være at nogen her havde været i samme situation 

(Måske skal det nævnes at jeg selv håber at de vil tælle det med)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

123.

LilleLy skriver:

Vi er i behandling i det offentlige og er startet ud med at skulle igennem 3 forsøg med hjemmerul. Jeg har haft 1 forsøg på sygehuset og 1 i det private  (fordi jeg ellers skulle springe en måned over). Hvordan tæller forsøget i privaten, i forhold til at de vil have os gennem 3x hjemmerul inden de går videre til insemination? 

Jeg ved godt at jeg jo bare kan spørge på sygehuset næste gang jeg er i kontakt med dem. Men det kunne være at nogen her havde været i samme situation 

(Måske skal det nævnes at jeg selv håber at de vil tælle det med)

jeg havde et forsøg på Esbjerg sygehus inden jeg blev videre sent til Odense. Og der fik jeg 3 nye forsøg. Fordi de ikke tællere dem med man har haft andre steder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.