Hej allesammen
har fået lov at låne, min venindes profil, da jeg har brug for lidt hjælp.
Har lidt problemer i forhold til min svigerinde.
hun brokker sig rigtig meget, er krævende og skaber splid i vores ellers sammentømrede familie. Min bror er trofast pga fælles barn og kommende barn, hun gør hvad hun kan for at få hendes vilje og han føler sig udnyttet, han mener hun er doven men vil gerne have ferier, hus osv. Men er svært kun med hans indkomst.
De har ikke noget samværd, da hun hellere vil ud med veninderne og sex er kun når hun ønsker en baby, kun når der er ægløsning, og ellers er der lukket. Han snakker om at sandheden er ved at gå op for ham, men han vælger jo selv.
Vi fik begge vores drenge næsten samtidig, Jeg ønskede en pige, men fik en dreng, er så glad for min dreng, og da jeg blev gravid igen håbede jeg det blev en pige, igen en dreng. Knus elsker dem begge og ønsker det ikke anderledes.
Nu venter min svigerinde så nr 2 og ser ud til det bliver en pige, og hendes adfærd her, er frustrerende. Hun sagde inden hun vidste kønnet, til min bror og min mor at hun håbede det blev en pige bare for at kunne bruge det imod mig, da hun mener vi har alt, vi har begge alm jobs og er gode til at spare og har derfor tidligt kunne købe et hus osv.
Hun gider ikke arbejde, og gør hvad hun kan for at undgå det, har flere gange fortalt om steder de søgte inden der kom opslag og også et par gange tilbudt hende arbejde, hvor hun var garanteret, men hun gad ikke, og bruger enhver undskyldning.
hver gang noget godt sker bliver hun misundelig og bitter, og hoverer når det er hende selv og bliver olm hvis vi ikke bliver så jubel glade som hun lige ønsker det.
Det er så frustrerende, at vi nærmest ikke kan udfylde hendes høje krav, og vi prøver virkelig. Hun gør tydelig forskel på hendes familie og vores, og smerter vores forældre, da de jo gerne vil se alle deres børnebørn.
Vi er hos mine forældre ofte og derfor bliver hun sur hvis vi er der, eller de leger med mine drenge når de er der, for så skal de, hendes dreng og hendes graviditet 200% i centrum og vi kan ikke snakke om andet.
Er så trættende og ville bare ønske, hun ville tage imod og se at vi vil hende og jeg har altid ønsket en søster så ville jo gerne bruge tid med hende, men hun ødelægger eet virkelig med hendes lunefulde humør.
Hvordan pokker skal man lige reagerer og gøre i sådan en situation