det aller vigtigst er at I får snakket om det her. Når man leger den slags lege skal man have sine grænser på plads. I den samtale er det en god ide at snakke om hvad I ønsker af den anden. Her kan du jo lure ham lidt af.
Her hjemme leger vi samme leg. Min mand kan godt li når jeg protesterer lidt når han stiller mig en opgave. Eks. at jeg ikke må komme endnu mens han gør alt får at få mig til at komme. Han elsker denne lidt " det kan jeg ikke. det er ondt" får så kan han igen nyde magten ved at få mig til at tie stille eller bare sige" det skal du for ellers" Derfor har vi også et "stop-ord" og siger jeg det så ved han 100% at jeg mener det alvorligt og alt leg stopper. Dette bruger vi især da vi begge elsker jeg er bundet også.
mange dominanser elsker også når sub. fejler en givet opgave da der så skal straffes. Og det behøver ikke være slag. Hverken mig eller manden er til slag/smerte overhoved, men vi har alligevel fundet vores ting. Men det gør også at man som sub skal have det med i sine overvejelser.
Men det er meget individuelt hvad det er der tænder ham ved den leg. Derfor ville jeg spørge direkte. Det er også en fed måde at få lært hinandens inderste fantasier at kende.
Da vi startede med den leg her gjorde vi det at vi havde mange gode snakke før. EFTER vores leg/sex gjorde vi det at vi hver især fortalte hvad der havde været fedt eller knap så fedt og om noget havde overrasket os osv. Vi opdagede begge at der var ting vi tændte mere på end vi lige havde regnet med.
Så snak snak snak og kommuniker hele tiden. Spørg ham og fortal at du føler dig passiv. Så finder I sikkert sammen en måde at tilfredsstiller jer begge. Og hvem ved måske ELSKER han netop det du gør lige pt og så er det da øv at du bekymrer dig over noget som måske ikke er der.
Anmeld
Citér