Blid dominans. Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.324 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2016

Anonym trådstarter

Hej damer.

Jeg tænkte at der her på siden er et bredt udvalg af kvinder med forskellige seksuelle præferencer, så nogen kan måske hjælpe mig lidt videre her

sagen er at jeg har mødt en skøn mand. Han er vildt lækker, sød, kærlig og fantastisk i sengen. Han er typen der gerne vil dominere, men ikke på den helt hardcore måde, som overskriften siger, blid dominans. Det er sådan set virkelig lækkert for mig! Men jeg føler jeg er lidt lost ift min egen rolle når han bestemmer. Vil jo gerne gi ham noget igen, men hvad kan man som kvinde, eller den dominerede (det kan jo også være omvendt), gøre når fordelingen er sådan? Vil jo ikke være passiv og kedelig, men heller ikke ødelægge hans rolle som den dominerende?

Håber i har nogen forslag  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Anonym trådstarter

Anonyme svar er muligt

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym

Som submissiv giver du ham så ikke tilfredsstillede nok ved bare at "gøre som han beder om" ?  Bare det at du underkaster dig ham finder den dominante jo tilfredsstillende 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som submissiv giver du ham så ikke tilfredsstillede nok ved bare at "gøre som han beder om" ?  Bare det at du underkaster dig ham finder den dominante jo tilfredsstillende 

Det kan godt være. Måske jeg bare lige skal vænne mig til det. Det føles bare som om jeg er lidt kedelig i sengen når det ikke er mig der tager nogen initiativer. Men ja, måske er det i virkeligheden præcis godt nok. Han har da også ytret at han er vild med sexen. Men ja. Hihi. 

Anmeld Citér

6. april 2016

charthys

Tror det er en kunst at kunne blande de forskellige lege lidt,  så du både kan være passiv sub, og almindelig vaniliesex hvor det ligeså godt kan være dig der tager ham på køkkengulvet.

Og så kan du også, efterhånden som i lærer hinanden at kende, godt få en mere 'aktiv' rolle som sub ved at lægge op til leg, ved at være flabet eller uartig. Det er mere underforstået,  men vældigt ehmmm... Interessant

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

charthys skriver:

Tror det er en kunst at kunne blande de forskellige lege lidt,  så du både kan være passiv sub, og almindelig vaniliesex hvor det ligeså godt kan være dig der tager ham på køkkengulvet.

Og så kan du også, efterhånden som i lærer hinanden at kende, godt få en mere 'aktiv' rolle som sub ved at lægge op til leg, ved at være flabet eller uartig. Det er mere underforstået,  men vældigt ehmmm... Interessant

Ja, det kan godt være der bare skal blandes lidt. Så må han jo sige til hvis jeg er "for meget på".  

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym

det aller vigtigst er at I får snakket om det her. Når man leger den slags lege skal man have sine grænser på plads. I den samtale er det en god ide at snakke om hvad I ønsker af den anden. Her kan du jo lure ham lidt af.

Her hjemme leger vi samme leg. Min mand kan godt li når jeg protesterer lidt når han stiller mig en opgave. Eks. at jeg ikke må komme endnu mens han gør alt får at få mig til at komme. Han elsker denne lidt " det kan jeg ikke. det er ondt" får så kan han igen nyde magten ved at få mig til at tie stille eller bare sige" det skal du for ellers" Derfor har vi også et "stop-ord" og siger jeg det så ved han 100% at jeg mener det alvorligt og alt leg stopper. Dette bruger vi især da vi begge elsker jeg er bundet også. 

mange dominanser elsker også når sub. fejler en givet opgave da der så skal straffes. Og det behøver ikke være slag. Hverken mig eller manden er til slag/smerte overhoved, men vi har alligevel fundet vores ting. Men det gør også at man som sub skal have det med i sine overvejelser. 

Men det er meget individuelt hvad det er der tænder ham ved den leg. Derfor ville jeg spørge direkte. Det er også en fed måde at få lært hinandens inderste fantasier at kende.

Da vi startede med den leg her gjorde vi det at vi havde mange gode snakke før. EFTER vores leg/sex gjorde vi det at vi hver især fortalte hvad der havde været fedt eller knap så fedt og om noget havde overrasket os osv. Vi opdagede begge at der var ting vi tændte mere på end vi lige havde regnet med. 

Så snak snak snak og kommuniker hele tiden. Spørg ham og fortal at du føler dig passiv. Så finder I sikkert sammen en måde at tilfredsstiller jer begge. Og hvem ved måske ELSKER han netop det du gør lige pt og så er det da øv at du bekymrer dig over noget som måske ikke er der. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det aller vigtigst er at I får snakket om det her. Når man leger den slags lege skal man have sine grænser på plads. I den samtale er det en god ide at snakke om hvad I ønsker af den anden. Her kan du jo lure ham lidt af.

Her hjemme leger vi samme leg. Min mand kan godt li når jeg protesterer lidt når han stiller mig en opgave. Eks. at jeg ikke må komme endnu mens han gør alt får at få mig til at komme. Han elsker denne lidt " det kan jeg ikke. det er ondt" får så kan han igen nyde magten ved at få mig til at tie stille eller bare sige" det skal du for ellers" Derfor har vi også et "stop-ord" og siger jeg det så ved han 100% at jeg mener det alvorligt og alt leg stopper. Dette bruger vi især da vi begge elsker jeg er bundet også. 

mange dominanser elsker også når sub. fejler en givet opgave da der så skal straffes. Og det behøver ikke være slag. Hverken mig eller manden er til slag/smerte overhoved, men vi har alligevel fundet vores ting. Men det gør også at man som sub skal have det med i sine overvejelser. 

Men det er meget individuelt hvad det er der tænder ham ved den leg. Derfor ville jeg spørge direkte. Det er også en fed måde at få lært hinandens inderste fantasier at kende.

Da vi startede med den leg her gjorde vi det at vi havde mange gode snakke før. EFTER vores leg/sex gjorde vi det at vi hver især fortalte hvad der havde været fedt eller knap så fedt og om noget havde overrasket os osv. Vi opdagede begge at der var ting vi tændte mere på end vi lige havde regnet med. 

Så snak snak snak og kommuniker hele tiden. Spørg ham og fortal at du føler dig passiv. Så finder I sikkert sammen en måde at tilfredsstiller jer begge. Og hvem ved måske ELSKER han netop det du gør lige pt og så er det da øv at du bekymrer dig over noget som måske ikke er der. 

Rigtig godt svar tak

vi snakker rigtig meget om det, og om fantasier osv og hvad hinanden umiddelbart tænker om dem, om det er for meget osv. Det er første gang jeg har prøvet at være SÅ åben omkring hvad der tænder mig, lidt grænseoverskridende men enormt rart da man ikke behøver at gå og tænke "hvis han nu bare liiiiige gjorde det og det"

her har han også prøvet det med kontrollen over min orgasme og der kunne jeg også mærke på ham at han syntes det var fedt når jeg bare gjorde 100% hvad han sagde og når jeg bandede lidt over ham, over ikke at få lov  

Anmeld Citér

6. april 2016

Chellie

Vi er også med på dem leg hjemme hos os  Som jeg forstår ham, er det bedste jeg kan "give tilbage", at han får lov at se hvor meget han tænder mig, og hvor meget jeg må kæmpe med mig selv, for at tilfredsstille ham, på de præmisser HAN har stillet op. Altså, noget med ikke at holde en maske, men derimod vise ham, hvad han gør ved mig. 

Jeg kan i øvrigt også varmt anbefale japansk bondage, hvis I føler for at arbejde lidt videre med dominansen, og den ordløse kommunikation som følger med. Vi har dyrket det siden vi mødtes for godt fire år siden, og det giver os rigtig meget som par, at have et "space", hvor vi virkelig kan arbejde med at finde hinanden på en meget intim måde, uden det nødvendigvis indebærer sex og jagten på en orgasme  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.