Søn sover dårlig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg har brug for hjælp her. 

Jeg har en søn på 3 år der går i børnehaven , jeg har selv set en del børn slå mit barn eller når jeg ser hans ansigt spørger jeg, han er altid bange for at tage til børnehaven fordi nogle børne slår ham ( jeg vil kalde det mishandle ) !! Fordi det er sådan jeg ser det! 

Her par uger sover han hele natten dårlig og skal hele tiden vække ham. 

Mens han sover ser jeg på ( han tage sin hånd op og lade som om han slår og siger stoooop og græder og bruger også ben som han sparker! Jeg tænder lyse for at vække ham og han vågne op og græder og spørger hvad er der skat , han siger drenges navn slår mig .   Jeg har par gang talt med pædagog at lade børn ikke slår mit barn, her få jeg svar sådan er børne vi kan ikke holde øjne for alle , øhmmm jo det kan lade så gøre når i sidder på bænk og drikker kaffe og børne er på anden siden i ikke kan se hvad der forgår. Mit barn har lav stemme og ja pædagog kan ikke høre ham!!! ��. 

Det her skal ikke ødelægge mit barn ! 

Hvad skal jeg gøre !  Han har altid sovet godt. Nu er det bare værre og værre! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal gå til lederen i børnehaven og bede om et møde omgående, hvor I kan få talt om hvad der er sket og hvad I oplever derhjemme.

Anmeld Citér

6. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej jeg har brug for hjælp her. 

Jeg har en søn på 3 år der går i børnehaven , jeg har selv set en del børn slå mit barn eller når jeg ser hans ansigt spørger jeg, han er altid bange for at tage til børnehaven fordi nogle børne slår ham ( jeg vil kalde det mishandle ) !! Fordi det er sådan jeg ser det! 

Her par uger sover han hele natten dårlig og skal hele tiden vække ham. 

Mens han sover ser jeg på ( han tage sin hånd op og lade som om han slår og siger stoooop og græder og bruger også ben som han sparker! Jeg tænder lyse for at vække ham og han vågne op og græder og spørger hvad er der skat , han siger drenges navn slår mig .   Jeg har par gang talt med pædagog at lade børn ikke slår mit barn, her få jeg svar sådan er børne vi kan ikke holde øjne for alle , øhmmm jo det kan lade så gøre når i sidder på bænk og drikker kaffe og børne er på anden siden i ikke kan se hvad der forgår. Mit barn har lav stemme og ja pædagog kan ikke høre ham!!! ��. 

Det her skal ikke ødelægge mit barn ! 

Hvad skal jeg gøre !  Han har altid sovet godt. Nu er det bare værre og værre! 

Bliv ved med at påpege problemet, bed evt. Om et møde hvis du stadig ikke føler dig hørt. Print evt. Det du har skrevet her ud, så de kan læse en beskrivelse af vordan din søn reagerer i søvne. Nogle gange kan det være svært at forklare ordentligt når personalet har travlt. Husk, at din søn også sagtens kan være med til at slå osv. Måske er der en dårlig kultur i drengegruppen der skal rettes op på. Ofte fortæller og viser børn andre ting til forældrene end de gør til pædagogerne så det kan sagtens være at de bare ikke ser hans problemer som du gør det. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du skal gå til lederen i børnehaven og bede om et møde omgående, hvor I kan få talt om hvad der er sket og hvad I oplever derhjemme.

Ja jeg skal nok få fat i leder og håber der gøre noget ved det. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Bliv ved med at påpege problemet, bed evt. Om et møde hvis du stadig ikke føler dig hørt. Print evt. Det du har skrevet her ud, så de kan læse en beskrivelse af vordan din søn reagerer i søvne. Nogle gange kan det være svært at forklare ordentligt når personalet har travlt. Husk, at din søn også sagtens kan være med til at slå osv. Måske er der en dårlig kultur i drengegruppen der skal rettes op på. Ofte fortæller og viser børn andre ting til forældrene end de gør til pædagogerne så det kan sagtens være at de bare ikke ser hans problemer som du gør det. 

Ja, jeg ser tit børne slås min lille dreng er så lille at han ikke kan finde ud af det. Han har adrig slår nogen , og han lærte også at bande, når jeg spørge siger han drenges navn siger sådan og sådan. . 

Jeg har selv opdrage og passet mit barn fra fødsel til 3, 2 år. ( han begyndt på bh som 3,3 år ). Og han har været der 8 mdr nu!  Ved godt alt er nyt for ham. Men han ved han ikke må slå. Men det ok at skændes men jeg synes bare at hvergang jeg henter ham enten har han blod på næse på ansigt et eller andet . Så forfærdelig jeg er så bange og ked Af det. Han er en glad dreng der elsker at lege med alle uanset alder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.