lejet en lejlighed. hva med lejekontrakten? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. april 2016

Anonym trådstarter

Hej..

Det er sådan at jeg er flyttet i en lejlighed ved en privat udlejer.. jeg har fået en lejekontrakt pr E-mail.. what?? Er det virkelig rigtig at man ikke får den på papir længere.. hvad har i andre ??

1. Hmm har også lige for lidt tid siden fundet ud af at en lille ydervæg er lidt fugt ved.. Selvom han har sagt til mig at der skulle intet være I form for sådan noget..������Er flyttet ind i år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hej..

Det er sådan at jeg er flyttet i en lejlighed ved en privat udlejer.. jeg har fået en lejekontrakt pr E-mail.. what?? Er det virkelig rigtig at man ikke får den på papir længere.. hvad har i andre ??

1. Hmm har også lige for lidt tid siden fundet ud af at en lille ydervæg er lidt fugt ved.. Selvom han har sagt til mig at der skulle intet være I form for sådan noget..������Er flyttet ind i år. 

Der er vel intet der forhindrer dig i, at printe den? 

Den skal vel returneres i underskrevet tilstand?

vedr. Fugt, skal du gøre udlejer skriftligt opmærksom på problemet.

Anmeld Citér

6. april 2016

alenemor42

Der skal laves fejl og mangel liste.

En lejekontrakt skal underskrives af både udlejer og lejer.

Læs evt. Reglerne på llos  hjemmeside 

Anmeld Citér

6. april 2016

Newsence

så vidt jeg ved skal udlejer forbedre fugt i vægge. Det er jo ikke sikkert at udlejer har vidst at der var fugt. Nu skriver du at du er flyttet ind i år. Så din fejl og mangler liste er nok allerede forældet. Men mener at skader inde i vægge er han ansvar. Men du må jo kontakte lejernes forening og hører dem ad eller spørge udlejer pænt. Men husk at Udlejer ikke nødvendigvis har vidst det når du henvender dig. 

MTH lejekontrakt: Jeg er lige flyttet ind i alm. lejebolig altså ikke privat. Jeg fik også kontrakten sendt pr mail underskrevet af boligselskabet og så skulle jeg selv printe den ud og sende den ind til dem i underskrevet tilstand. Så det er desværre sådan det er mange steder i dag og ikke bare din udlejer der har været doven. 

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Ang fugt..

Så har der været det før. Meen Det var blevet tilset for længe siden og der skulle ikke være noget mere fortalte han mig 

Anmeld Citér

6. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ang fugt..

Så har der været det før. Meen Det var blevet tilset for længe siden og der skulle ikke være noget mere fortalte han mig 

Igen, kommunikere med udlejer på skrift, så du har noget at hænge udlejer op på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.