Succesrate ved ivf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Heldige jer 

Vi skal til infomøde og 1. samtale omkring midt maj efter hvad de siger

Jaaa. Nu har vi også forsøgt i 2 år. Så nu håber vi at ivf er vejen frem! Har en masse mislykkede iui bag mig. Var til scanning igår og der var i hvert fald 6-7 gode æg at se. Og måske nogle af de andre bliver klar til fredag. Men er meget nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Jaaa. Nu har vi også forsøgt i 2 år. Så nu håber vi at ivf er vejen frem! Har en masse mislykkede iui bag mig. Var til scanning igår og der var i hvert fald 6-7 gode æg at se. Og måske nogle af de andre bliver klar til fredag. Men er meget nervøs 

Vi har forsøgt siden juli sidste år men jeg har pcos og får ikke ægløsning, så ventetiden er lang synes jeg

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Vi har forsøgt siden juli sidste år men jeg har pcos og får ikke ægløsning, så ventetiden er lang synes jeg

Samme her, altså med pcos. Jeg blev gravid sidste år naturligt. Om en måned er det præcis et år siden. Men mistede det hurtigt. Og siden da er der ikke sket noget. Kan ikke forstå at vi har forsøgt forgæves i 2 år. Mine veninder er begyndt at blive gravide med nr 2 nu. Så jeg sætter virkelig min lid til Dronninglund og ivf nu

Anmeld Citér

6. april 2016

modesty

Anonym skriver:

Nogen der ved hvad succesraten ved ivf er? 

Hvor mange forsøg brugte du til at blive gravid? 

Hvor mange æg fik du lagt tilbage?

Som andre nævner - så vidt jeg husker tallene fra Riget for 5 år siden:

27% ved første forsøg, et par procent lavere ved andet, et par procent lavere ved tredje. Cirka 70% opnår graviditet indenfor de 3 gratis forsøg.

Jeg blev gravid efter to friske forsøg og to fryseforsøg. De ligger kun ét friskt æg op medmindre man maxer ud på aldersgrænsen eller har nogle seriøse problemer (f.eks rigtig dårlige æg). Som standard altid kun ét. Ved fryseforsøg lægger de to op.

Jeg blev gravid på fryseforsøg.

Anmeld Citér

6. april 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Som andre nævner - så vidt jeg husker tallene fra Riget for 5 år siden:

27% ved første forsøg, et par procent lavere ved andet, et par procent lavere ved tredje. Cirka 70% opnår graviditet indenfor de 3 gratis forsøg.

Jeg blev gravid efter to friske forsøg og to fryseforsøg. De ligger kun ét friskt æg op medmindre man maxer ud på aldersgrænsen eller har nogle seriøse problemer (f.eks rigtig dårlige æg). Som standard altid kun ét. Ved fryseforsøg lægger de to op.

Jeg blev gravid på fryseforsøg.

Okay tak for dit input. Jeg håber jeg får taget nogle gode æg ud både til frisk og frys  så er ovitrellen taget så nu er det bare og vente

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.