PB 2016 facebookgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2016

LayLow

Newgirl. skriver:

jeg vil gerne være med, hvis man self må selvom man starteede op på pb 2015

Jo flere jo sjovere  vil mene alle er velkommen uanset hvornår man startede og hvor mange børn man har   

Håber stadig der dukker en gruppe op, for kan ikke lige selv overskue at være administrator i en gruppe pt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2016

Steffecph

Jeg er allerede medlem af en gruppe med projekt baby 2016 på Facebook. Den har floreret herinde og jeg er rigtig glad for den :-) 

jeg kan sagtens tilføje jer hvis i sender en PB. Jeg vil helst ikke ud med fuldt navn herinde 

Anmeld Citér

6. april 2016

Linkaa

Steffecph skriver:

Jeg er allerede medlem af en gruppe med projekt baby 2016 på Facebook. Den har floreret herinde og jeg er rigtig glad for den :-) 

jeg kan sagtens tilføje jer hvis i sender en PB. Jeg vil helst ikke ud med fuldt navn herinde 

Jeg vil gerne tilføjes 

Anmeld Citér

6. april 2016

LayLow

Steffecph skriver:

Jeg har sendt dig en besked 

Anmeld Citér

6. april 2016

123.

LayLow skriver:

Jeg har sendt dig en besked 

jeg vil gerne tilfløjes

Anmeld Citér

6. april 2016

C_C

Vil også gerne tilføjes 

Anmeld Citér

6. april 2016

miniRTLL

Jeg vil også gerne tilføjes :-)

Anmeld Citér

7. april 2016

Ønsker en lille spire..

Steffecph skriver:

Og den er 100% hemmelig? 

Anmeld Citér

7. april 2016

Steffecph

Ønsker en lille spire.. skriver:

Og den er 100% hemmelig? 

Jeps. :-)

Anmeld Citér

7. april 2016

PB2013

Steffecph skriver:

Jeg vil også gerne tilføjes ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.