Ser I Vild med Dans her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ALDRIG  mit liv set den slags programmer, men nu er jeg gravid og har derfor intet mere spændende at give mig til fredag aften - og jeg har heller ikke energi til andet.

Men for hyggens skyld - hvad synes I? Hvem holder I med? Synes I ikke også det er nogle flotte kjoler??

Jeg synes jo ham fra Johnny Deluxe er super - til gengæld kan jeg ikke snuppe ham der Basim...

KH
Rosa (som engang var ALT for rock'n roll til Vild med Dans   )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

sarahb

ihhh synes det er så hyggeligt, men føler mig som en RIGTIG kedelig husmor.. haha...

Synes ik rigtigt der er nogle man holder med denne gang... jeg synes bar ham noram er alt for Fimset i sine udtryk..

Anmeld

25. september 2009

oo

vi ser talent, og så slår jeg over når Basim danser, for jeg eeeeeeeeelsker ham!!! der er ingen af de andre dansere jeg bryder mig om overhovedet, men den dreng er SÅ dejlig - *suk* hvis man bare var 17 år

ps. noam er det mest høflige menneske i virkeligheden, han kom utrolig meget i en boghandel jeg arbejde i på frederiksberg for nogle år siden og jeg var sådan en monkeyabe overfor ham tusind gange og alligevel var han bare SÅ sød. men laber syns jeg skismer ikk han er...

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Ser det da

Årh jov vil gøre alt for at kunne være i sådan en kjole der

Anmeld

25. september 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

vi ser talent, og så slår jeg over når Basim danser, for jeg eeeeeeeeelsker ham!!! der er ingen af de andre dansere jeg bryder mig om overhovedet, men den dreng er SÅ dejlig - *suk* hvis man bare var 17 år

ps. noam er det mest høflige menneske i virkeligheden, han kom utrolig meget i en boghandel jeg arbejde i på frederiksberg for nogle år siden og jeg var sådan en monkeyabe overfor ham tusind gange og alligevel var han bare SÅ sød. men laber syns jeg skismer ikk han er...

HAN ER SÅ SMUK!!!!

Anmeld

25. september 2009

oo

sarahb skriver:

HAN ER SÅ SMUK!!!!

basim eller noam?

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

AAAAjjj Tjuhl - han er da så skabet!!!   Han tror simpelthen han er guds gave til teenagepigerne - det er da SÅ indstuderet den måde han blafrer med øjenvipperne på og prøver at virke genert   Jeg var gået laaaangt udenom ham som 17årig... tror jeg...

Anmeld

25. september 2009

oo

Rosa skriver:

AAAAjjj Tjuhl - han er da så skabet!!!   Han tror simpelthen han er guds gave til teenagepigerne - det er da SÅ indstuderet den måde han blafrer med øjenvipperne på og prøver at virke genert   Jeg var gået laaaangt udenom ham som 17årig... tror jeg...

altså en 17 årig der siger "jeg håber også det var godt for dig" efter sådan en runde, skal man sgu ikke kimse af

jeg syntes på ingen måde han er skabet, jeg syntes han er en rigtig høflig dreng med et kæmpestort hjerte. i basim. det har jeg altid gjort

Anmeld

25. september 2009

MorTilGustav

Hahaha. Jeg har faktisk set det en hel del gennem tiden.. Det passede lige med at jeg havde grumme tømmermænd om lørdagen når det blev genudsendt kl 14, så der plejede jeg altid at ligge i sengen og have ondt af mig selv mens jeg gloede på det  
Men ja, det er helt underligt at sidde her og se det LIVE og helt ædru og frisk

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

altså en 17 årig der siger "jeg håber også det var godt for dig" efter sådan en runde, skal man sgu ikke kimse af

jeg syntes på ingen måde han er skabet, jeg syntes han er en rigtig høflig dreng med et kæmpestort hjerte. i basim. det har jeg altid gjort

Hahahahahaha   Nøjjj hvor er det sjovt sagt og hvor har du ret!!!!

Hvad siger I piger - skal vi hoppe over i Harfelettens tråd og sludre videre?

Luuuv
Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.