Anonym skriver:
Jeg har ægløsning i næste uge enten onsdag eller torsdag (ved det fordi vi er i behandling) men når jeg så har ægløsning og min kæreste ved det, har han sådan svært ved at komme eller faktisk have lyst? han er ikke den store sex type.. så jeg tænker han ikke skal vide denne gang hvornår ægløsning falder.. meeen jeg er dårlig til at være spontan overfor ham fordi han stort set aldrig har lyst? så bliver bare afvist hvis jeg prøver?.. nogen gode fif til at få ham med i ''kanen'' når ægløsning falder? 
Hej 
Jeg kender til dit problem. Vi har været i gang siden november (uden held). Jeg har også en kæreste, hvor sexlyst ikke er det største. I starten forsvandt hans lyst helt når jeg tog initiativ. Jeg blev selvfølgelig irriteret, sur og ked af det. Fordi hvordan havde han tænkt sig at få et barn uden sex. Jeg talte med ham omkring de følelser det gav mig, at han gerne ville have barn men ikke have sex. Vi fik en god snak. Han vil gerne vide hvornår jeg har æggeløsning ca. Så vi har aftalt at jeg siger: i den næste 4-5 dage har jeg æggeløsning og så tester jeg ikke. Han vil gerne tage initiativ i løbet af de 5 dage. Så det er lidt planlagt og alligevel ikke helt. Min kæreste sagde desuden at han havde brug for at der kom fokus på at sex var fordi vi havde lyst til hinanden og ikke fordi at det var en praktisk ting der skulle overstås for det ødelagde hans lyst.
Det er mega svært at finde en balance men tror vi er ved at finde det.... (vi er dog udfordret på anden vis også men nu er vi da ved at finde en balance og snak omkring sexlyst)
Anmeld
Citér