Jubii mega glad og mega nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. april 2016

Mortil2piger18

Ægudtagning fredag  havde 5-6 æg fra 17-19 mm på højre æggestok og 1 på 19 på venstre og så et par stykker rundt omkring fra 12-15 mm så idag skal jeg tage gonal F og orgalutran for sidste gang. Og så skal æggene ud fredag! Puha bliver helt nervøs ved bare at skrive det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

FrkC

Pøj pøj 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2piger18

FrkC skriver:

Pøj pøj 

Tak! Er virkelig nervøs for indgrebet og også om jeg overhovedet når så langt, frygter at æggene enten ikke klarer det, er tomme eller ikke klarer befrugtningen. Det er hårdt at være sådan et nervevrag 

Anmeld Citér

5. april 2016

FrkC

Kærlighedogkildevand skriver:

Tak! Er virkelig nervøs for indgrebet og også om jeg overhovedet når så langt, frygter at æggene enten ikke klarer det, er tomme eller ikke klarer befrugtningen. Det er hårdt at være sådan et nervevrag 

Jeg var også frygtelig nervøs inden æu, men det var for mit vedkommende helt unødvendigt  Det er slet ikke så slemt synes jeg ikke, men man får sig selv kørt op over det  Jeg ville ikke være bange for at gå igennem det igen .. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Mortil2piger18

FrkC skriver:

Jeg var også frygtelig nervøs inden æu, men det var for mit vedkommende helt unødvendigt  Det er slet ikke så slemt synes jeg ikke, men man får sig selv kørt op over det  Jeg ville ikke være bange for at gå igennem det igen .. 

Ja forhåbentlig er det kun fordi det er ukendt. Håber ikke jeg mærker noget til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.