Det lyder præcis som min historie. Vores nr 1 kom også helt af sig selv, så havde selvfølgelig en forventining om at nr 2 også blev rimelig nem. Det gjore det så desværre bare ikke
.
Vi prøvede på naturlig vis at blive gravid selv det første år. Der skete bare overhovedet ikke noget. Så gik vi til lægen for at blive udredt. Ingen af os fejlede noget 
.
Blev sendt på privatklinik og fik piller for at producere flere æg - dette hjalp heller ikke.
Til sidst søgte vi hjælp hos en privatklinik i Århus, hvor jeg over en længere periode fik IUI - også uden held! (var oppe på 8 gange eller noget i den retning.
Derefter bestemte vi os for kunstig befrugtning (IVF). Dette var dog noget vi havde ventet lidt med, da det ikke er helt gratis, når man har et barn sammen i forvejen (heller ikke selvom dette barn er kommet til på naturlig vis
).
Da jeg havde været igennem div. hormonbehandlinger og æg udtagning, skulle jeg langt om længe have sat æg op.
Her fandt man dog ud af, at min livmoderhals var ret kringlet + at jeg havde en indvendig fold efter mit tidligere akutte kejsersnit som pressede på livmoderhalsen. Disse to ting gjore at det var blevet meget svært for et befrugtet æg at finde vej op i min livmoder.
Efter at jeg endelig havde fået et befrugtet æg op i min livmoder var der gevinst i 1 hug!

Nu venter vi vores 2 barn i starten af maj måned
.
Hele dette forløb har taget 3½ år. Der er ikke noget mere frustrerende end at være i fertilitetsbehandling - også selvom at man har et barn i forvejen.
Håber snart at der er held for jer. Det skal nok lykkedes, det er jeg sikker på 

Knus.
Anmeld
Citér