kan jeg være gravid til trods for spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. april 2016

Anonym trådstarter

ja, som overskriften siger; kan jeg være gravid?

jeg har aldrig prøvet at mens var mere end to dage forsinket, men nu er mens 5 dage forsinket og jeg har ingen af de tegn jeg ellers plejer at få 4-6 dage før mens kommer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2016

Bodi

Hej,

Det er meget usandsynligt 

Er det en homonspiral? Hvornår har du fået den sat op?

Jeg havde en homonspiral i 5 år, og jeg havde næsten aldrig mens kun meget lidt pletblødning.

Vicky

Anmeld Citér

5. april 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

jeg har aldrig prøvet at mens var mere end to dage forsinket, men nu er mens 5 dage forsinket og jeg har ingen af de tegn jeg ellers plejer at få 4-6 dage før mens kommer.

Jeg har haft Kobberspiral i godt 2 år og har i perioder oplevet at min Mens skubbede sig nogle dage. 

Men da en spiral ikke er 110 % sikre, så kan jeg kun sige at du enten kan ta en Graviditettest eller vente et par dage og se om din Mens ik dukker op. 

Anmeld Citér

5. april 2016

Bebe89

Jep, du kan være gravid, det er hørt før. Jeg ville i hvert fald tage en test for at få ro på 

Anmeld Citér

5. april 2016

Hullahop92

Jeg kender flere, der er blevet gravide på spiral - endda flere gange. Så selvom det sikkert ikke er tilfældet for dig, så tag en graviditetstest og få det afgjort. 

Anmeld Citér

5. april 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Det bevidner min datter på 2 at man godt kan, min spiral var faldet ud ��

Anmeld Citér

5. april 2016

Anonym trådstarter

Bodi skriver:

Hej,

Det er meget usandsynligt 

Er det en homonspiral? Hvornår har du fået den sat op?

Jeg havde en homonspiral i 5 år, og jeg havde næsten aldrig mens kun meget lidt pletblødning.

Vicky

Det er en kobber, og jeg har haft den i snart to år...

Anmeld Citér

6. april 2016

Bodi

Så ville jeg nok lige tjekke det, den er ikke lige så "sikker" som homonspiralen - jeg er selv blevet til selvom min mor havde kobberspiral - men jeg går ud fra, at de her modificeret dem siden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.