Min dag med Lucas og Diana

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

sarahb

hvor ser det hyggeligt ud... nu må diana godt komme på, tror sgu jeg kender hende fra 10+ år tilbage.. mon hun har boet på sjælland??? nær tåstrup!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
sarahb skriver:

hvor ser det hyggeligt ud... nu må diana godt komme på, tror sgu jeg kender hende fra 10+ år tilbage.. mon hun har boet på sjælland??? nær tåstrup!!!

Hun er fra Køge og har boet i København, så det kunne da godt være

Anmeld

25. september 2009

sarahb

det er sgu hende.. hvor sjovt..,. har li skrevet privat til hende.. hvor MORSOMT... Vores kærester dengang var venner

Anmeld

25. september 2009

Misjelle

Hvor ser det bare hygsomt ud -

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Ja I skal da lige have lov at se lidt billeder af de to skønne mennesker

Vi havde en rigtig hyggedag med lidt shopping (i Dianas tilfælde shop-lifting) og sniksnak om baby.dk og alt muligt andet

KH Rosa

Ha ha møg dårlige billeder af mor her var griner.

Tak for en super hyggelig dag Lucas var kørt træt og faldt i søvn med det samme toget kørte. 

Og så kommer vi hjem og så rejser han sig så lige op midt på gulvet uden støtte men falder dog med det samme men op kom han   

Kram til dig.

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Ja - men jeg tænker at den skal hun næsten have lov at forklare selv

Ha ha skal det frem griner.

Hmm nåå men vi var så ud og shoppe og rosa købte en masse ting tja ikke noget hemmeligt ved det griner.

Ej Jeg synes bare det nemmer og lægge tingene på barnevognen når man er ud og handle og så når man går og snakker så glemmer man sgu lidt at man har taget noget der skulle betales får så vi går jo bare og deres alarm fungeret overhoved ikke så vi opdaget det ikke på den måde ha ha men på vej tilbage opdager jeg den selvfølgelig og vi skynder os ind med den ha ha ha 
Og det ikke første gang det sket jeg har os gjort det i vores brugs her på landet men opdaget det med det samme igen altså altså jeg skal sgu ikke have barnevogn med når jeg ude og handle ha ha

Anmeld

25. september 2009

Diana...

sarahb skriver:

det er sgu hende.. hvor sjovt..,. har li skrevet privat til hende.. hvor MORSOMT... Vores kærester dengang var venner

har skrevet en PB til dig

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ha ha møg dårlige billeder af mor her var griner.

Tak for en super hyggelig dag Lucas var kørt træt og faldt i søvn med det samme toget kørte. 

Og så kommer vi hjem og så rejser han sig så lige op midt på gulvet uden støtte men falder dog med det samme men op kom han   

Kram til dig.

Du ser dårende dejlig ud, synes jeg   Og selv tak - det var superhyggeligt Og forhåbentlig ikke sidste gang!!!

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Du ser dårende dejlig ud, synes jeg   Og selv tak - det var superhyggeligt Og forhåbentlig ikke sidste gang!!!

Nej det håber jeg ikke det er 

Anmeld

25. september 2009

Cris

Hvor hyggeligt! I ser så glade ud på billedet! Og jeg er også enig, at alle 3 er meget søde, men den sødeste er Lucas!

Så en hygge dag med en veninde savner jeg meget   I må så dyrke det lidt oftere! (men måske uden alt det shopping hver gang, for så kan bankkonto pludseligt blive alt for lille! hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.