Den 11 Oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Jeg tænkte vi kunne mødes i storcentret og spise på den cafe/ restaurent i mindten og så kunne man jo shoppe lidt!? Ellers skal vi arrangere noget på jensens det lød til at være en succes da de mødtes i silkevorg!?

Vil faktisk mene at den her vi har i Randers der er ikke plads til det efter de har lavet det om. Men skal jo næsten være et sted man kan bestille plads og ved ik om man kan i den i centreret. Ved du noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Vil faktisk mene at den her vi har i Randers der er ikke plads til det efter de har lavet det om. Men skal jo næsten være et sted man kan bestille plads og ved ik om man kan i den i centreret. Ved du noget om det?

Nej det gør jeg faktisk ikke. Er der ellers nogen steder i randers som vil huse en flok kvidrende mødre med unger!?

Anmeld

4. oktober 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Nej det gør jeg faktisk ikke. Er der ellers nogen steder i randers som vil huse en flok kvidrende mødre med unger!?

Hmm bones. Men tror de lukker sent. Men er ogs"den der hedder tronborg. Men så skal vi være flere end 10.

Anmeld

4. oktober 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Hmm bones. Men tror de lukker sent. Men er ogs"den der hedder tronborg. Men så skal vi være flere end 10.

Jeg kender ikke nogen af dem. Så jeg stoler på din dømmekraft. Er du mand for at undersøge det og skal jeg oprette en tråd eller hvordan gør vi lige?

Anmeld

5. oktober 2009

JustAnotherName

Altså når nu Susanne tilbyder at ligge hus til, så synes jeg da, at det er fjollet at skulle skaffe plads på "Jensens", "Bones" eller lignende steder/café, hvor der sikkert også er mange andre mennesker.

Vil vi få samme mulighed for at snakke sammen ?
Og vil det være til glæde for ungerne, hvis vi skal "indfange dem" hele tiden?

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme noget om, hvorhenne vi skal være, men jeg synes da det er mere "TRÆF"-agtigt og intimt, hvis vi mødes i et forum, hvor der kun er OS og vores skønne BØRN tilstede, så vi har mulighed for at få snakket mest muligt sammen på kryds og tværs, og så børnene har mulighed for at være oppe eller nede, uden vi som forældre skal bekymre os for meget om dét... ....bare min tanke!

For mig er det i øvrigt ligemeget om det er hverdage eller weekender .....bare jeg ikke har andre aftaler i forvejen.
I hverdagene er Bianca i vuggestue, så der vil jeg kun komme med Celina.
I weekenderne har jeg begge piger hjemme, så der ville jeg komme med både Bianca og Celina.

For mig er det (stort set) lige meget.... Jeg ville bare lige give mit B7 med på sagen

Anmeld

5. oktober 2009

JustAnotherName

Altså når nu Susanne tilbyder at ligge hus til, så synes jeg da, at det er fjollet at skulle skaffe plads på "Jensens", "Bones" eller lignende steder/café, hvor der sikkert også er mange andre mennesker.

Vil vi få samme mulighed for at snakke sammen ?
Og vil det være til glæde for ungerne, hvis vi skal "indfange dem" hele tiden?

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme noget om, hvorhenne vi skal være, men jeg synes da det er mere "TRÆF"-agtigt og intimt, hvis vi mødes i et forum, hvor der kun er OS og vores skønne BØRN tilstede, så vi har mulighed for at få snakket mest muligt sammen på kryds og tværs, og så børnene har mulighed for at være oppe eller nede, uden vi som forældre skal bekymre os for meget om dét... ....bare min tanke!

For mig er det i øvrigt ligemeget om det er hverdage eller weekender .....bare jeg ikke har andre aftaler i forvejen.
I hverdagene er Bianca i vuggestue, så der vil jeg kun komme med Celina.
I weekenderne har jeg begge piger hjemme, så der ville jeg komme med både Bianca og Celina.

For mig er det (stort set) lige meget.... Jeg ville bare lige give mit B7 med på sagen

Hér tænker jeg selvfølgelig mest på de større børn, som kravler og går (eller løber), og som får os forældre op af stolene hele tiden 

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Synes nu også det skal være hos Susanne, når hun nu tilbyder... Jeg har en der er ivrig efter at komme fremad...

Anmeld

5. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Ja der er der jo babykomsammen ved mig.

Kommer et par stykker indtil videre men vil da høre om der er nogle flere der har lyst til at komme

Hvad tid er det?

Anmeld

5. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Hvad tid er det?

Hvornår. Er smadre forvirret nu hehe

Anmeld

5. oktober 2009

Jules

Hva???? Er det aflyst eller ej? jeg skal helst vide det idag hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.