Hej.
jeg er lidt frustreret for tiden.
min kæreste og jeg har været sammen i 2,5 år og jeg er nået dertil i mit liv, hvor et barn begynder at fylde mine tanker ud. Vi vil begge gerne have et barn sammen så det er ikke der vores uenighed ligger, men snarere hvor vi skal starte vores familieliv. Vi bor pt i en fin 2 værelses lejlighed, men jeg synes den er for lille til at være 3. Opbevaringsmulighederne er ikke særlig store og der vil skulle laves en del om, hvis der skal være plads til en ekstra. Situationen er den at han desværre har noget gæld, fra før jeg kom ind i billedet og den vil han gerne af med før vi flytter. Jeg forstår ham godt, men samtidig så synes jeg det er svært at skulle bremse det hele pga penge. Han mener at hvis vi planlægger baby til næste år, så bliver vi boende i lejligheden og ellers må jeg vente måske 2 år før vi kan flytte og derefter starte pb.
Jeg er lidt forvirret i mit hovede for hader at tingene skal gå op i penge når mit ønske er så stort, men samtidig så kan jeg se fornuft i det og pt bor vi billigere end noget andet sted man vil kunne. Lejligheden koster 3100 om måneden og ligger tæt på københavn, så forstår godt at man ikke bare opsiger den uden videre.
Jeg skriver nok det her da jeg gerne vil ud med det til nogen som måske kan forstå mig, og ellers kan komme med fif til hvad jeg skal lægge mine kræfter i, for at få tankerne væk fra at jeg enten må få en baby i en lille lejlighed, eller vente et par år indtil vi flytter og derefter starte drømmen om baby.
Ps. Vi er begge uddannede og derfor er pengene ikke vores største problem, men self vil det være nemmest at flytte uden der følger en gæld med sig når huslejen automatisk bliver større.
Hilsen camilla
Anmeld
Citér