blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. april 2016

nico3

så har jeg lige været ved lægen og fået taget blodprøve, så i morgen tidlig burde jeg gerne vide med sikkerhed om der er en lille spirer i maven.

efter en lang weekend med g-test hvor hver anden af dem har givet en meget svag streg nr.2. Og den pletblødning som jeg havde for et par dage siden, er heldigvis også gået væk igen.

nu krydser jeg fingre for at det er vores tur denne gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du.

Held og lykke med svaret - jeg håber at alt er godt.

Vær dog opmærksom på at der skal to blodprøver til (taget med to dages mellemrum), for at sige noget om hvorvidt graviditeten udvikler sig som den skal. Dit HCG-tal i blodet skal som tommelfingerregel fordobles i dette tidsrum. Et enkelt tal siger ikke så meget andet end at der er noget i gærde - og det ved du jo allerede

Mvh Signe

Anmeld Citér

4. april 2016

nico3

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Kære du.

Held og lykke med svaret - jeg håber at alt er godt.

Vær dog opmærksom på at der skal to blodprøver til (taget med to dages mellemrum), for at sige noget om hvorvidt graviditeten udvikler sig som den skal. Dit HCG-tal i blodet skal som tommelfingerregel fordobles i dette tidsrum. Et enkelt tal siger ikke så meget andet end at der er noget i gærde - og det ved du jo allerede

Mvh Signe

ja det er jeg godt klar over, men bare det at jeg kan få Be eller afkræfte om der er noget. Har taget disse test i weekenden og dem du ser her på billedet har alle en svag streg nr.2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Blodprøven vil formentlig blot bekræfte det du kan se på sine tests - altså at der jo er HCG i dit blod, som testene giver udslag på. Om dette så betyder en sund og rask graviditet, kan være svært (umuligt) at vurdere udfra blot et enkelt tal...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.