Ægløsningstest - positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. april 2016

LilleLy

Den øverste test er fra i går kl 22. Og den nedefter fra i dag kl.6. Jeg troede egentlig den fra i går var positiv, men nu bliver jeg helt i tvivl om det i stedet er den fra kl.6. 

Hvad tænker I? Og hvornår ville det være bedst at have sex ud fra de her to? 

Er helt nervøs for at ramme et helt forkert tidspunkt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Rockertand

LilleLy skriver:

Den øverste test er fra i går kl 22. Og den nedefter fra i dag kl.6. Jeg troede egentlig den fra i går var positiv, men nu bliver jeg helt i tvivl om det i stedet er den fra kl.6. 

Hvad tænker I? Og hvornår ville det være bedst at have sex ud fra de her to? 

Er helt nervøs for at ramme et helt forkert tidspunkt 

Det er ikke så hensigtsmæssigt at teste om morgenen, idet LH er et døgnvariant hormon. Prøv at teste igen om et par timer. Hvis den er svagere, har du formentligt haft ægløsningspeak, hvis den er mere tydelig, er dem lige på trapperne, og du får ægløsning 24-36 timer efter en positiv test.

Lad være med at blive for påvirket af en positiv test, I kan såmænd bade ægget i sædceller, det er stadig ingen garanti for graviditet, så hyg dig med manden af lyst, og ellers skal du nok overveje at droppe testene.

Held og lykke.

Anmeld Citér

4. april 2016

Tascha26

Hvis jeg var jer ville jeg dyrke sex i dag og i morgen an siger at ca. 3-4 dage inden ægløsning, på ægløsningsdagen og dagen efter er de mest frugtbare dage. så har i ikke dyrket sex de sidste par dage, så ville jeg komme i gang synes nr. 2 ser ret positiv ud

Anmeld Citér

4. april 2016

LilleLy

Tak for svar. 

Det med bare at have sex når vi har lyst virker ikke for os. Vi er i fertilitetsbehandling, og på grund af dårlige reaktioner på ægløsningssprøjte, får jeg ikke det denne gang. Derfor skal jeg teste for at finde ud af hvornår ægløsning kommer efter hormon stimulation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.