Hvad betyder denne test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. april 2016

Anonym trådstarter

Hejsa tøser tog test i går og i dag...efter noget tid synes jeg begge så mærkelige ud, ved godt den er ugyldig efter de 5 min, men har ikke oplevet dette før. Det er som om test stregen forbliver hvid, men det er lyserødt omkring den/op til den, håber det giver mening...har vedhæftet billede, men det er lidt svært at se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

FrkHS

Umiddelbart vil jeg desværre sige den ser meget negativ ud. Du nævner ikke noget om hvor langt du evt kan være henne, men forsøg måske med ny test om et par dage.

Anmeld Citér

4. april 2016

Risse

Anonym skriver:

Hejsa tøser tog test i går og i dag...efter noget tid synes jeg begge så mærkelige ud, ved godt den er ugyldig efter de 5 min, men har ikke oplevet dette før. Det er som om test stregen forbliver hvid, men det er lyserødt omkring den/op til den, håber det giver mening...har vedhæftet billede, men det er lidt svært at se

Jeg kan godt se, hvad du mener. Men jeg ville så også sige at din test ser MEGET våd ud, og det derfor kan være restfarve. Umiddelbart ville jeg prøve at tage en mindre våd test igen om et par dage, hvis du stadig ikke har fået din mens, og så se der. 

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.