Nogle erfaringer om denne graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. april 2016

Dumpo

Hej, Jeg ville hører om der er nogen der kan hjælpe mig. Er der nogen der har erfrainger med med graviditetstesten fra in vitro? Jeg tog en test med en af der strips teste da jeg var gået 3 dage over den da jeg forventede min menstartion. Den viste negativ. Jeg er nu på da 41 i min cyklus, og jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg har mange tegn på at jeg skulle være gravid. Så hvis nogle af jer har brugt teste fra in vitro, hvad er jeres erfrainger så?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Rockertand

Dumpo skriver:

Hej, Jeg ville hører om der er nogen der kan hjælpe mig. Er der nogen der har erfrainger med med graviditetstesten fra in vitro? Jeg tog en test med en af der strips teste da jeg var gået 3 dage over den da jeg forventede min menstartion. Den viste negativ. Jeg er nu på da 41 i min cyklus, og jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg har mange tegn på at jeg skulle være gravid. Så hvis nogle af jer har brugt teste fra in vitro, hvad er jeres erfrainger så?

Fungerede fint.

Hvis du ikke kan teste positivt, er du nok bare ikke gravid, og jeg kan se, at du tidligere har "døjet" med indbildte graviditetssymptomer, så mon ikke bare du skal afvente din menstruation og - indtil da - så tage en test en gang i ugen for at se, om der sker noget.

Der er ikke noget mystisk i, at kroppen ændrer cykluslængde, da du var på p-piller var din cyklus styret af dem, og din krop skal finde sin naturlige cyklus, så du kan sagtens få både ægløsning og menstruation på tidspunkter, du slet ikke regner med.

Anmeld Citér

4. april 2016

babyprojekt

Dumpo skriver:

Køb test strimler på billigtest.dk de er de bedste !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.