nu bliver jeg nok upopulær og er da egentlig også imod loftet. MEN 3000 kr om måneden til mad syntes jeg også er meget. Her er vi 2 voksne, et barn på 2,5 år samt et barn på 9 hver anden uge i 7 dage. Vi har 3000 kr om måneden til mad og div. Nogle måneder kun 2500 da min mand får forskellige løn. Selv er det helt hen i vejret at man mister ca. 2400 kr om måneden, MEN man kan altså også gøre noget selv for at minske sine udgifter. Når man er ledig ( og ja har lige selv været ledig i over 1 år, og min mand var ledig i 1,5 år samtidig, da vi begge ikke fik job efter endt uddannelse) så er der ting man må sige farvel til. Vi fik kun 1000 kr i boligsikring fordi den store af børnene ikke boede her officielt. Vi måtte klare os med en 3-værelses fordi der bare ikke var råd til at give hver barn sit eget værelse. Og vi var meget tæt på at måtte flytte til en by med mindre huslejer. OG vi havde gjort det hvis ikke vi var så heldige at få job.
Jeg syntes det er ok at vi begrænser lediges penge lidt. Fordi det skal da kunne betale sig at arbejde. MEN self. ikke i den størrelseordning der er lavet. Der er vi enige om at det er for mange penge at miste
Anmeld
Citér