Av, hvad f.... er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har erfaring med at det føles som om der sidder nogen med en kniv oppe i ens underliv? Samt at det kramper i lænden og nærmest låser det hele i perioder for så derfra at forsvinde igen?

Er 34+4 i dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har erfaring med at det føles som om der sidder nogen med en kniv oppe i ens underliv? Samt at det kramper i lænden og nærmest låser det hele i perioder for så derfra at forsvinde igen?

Er 34+4 i dag.

Jeg får mange jag og niv i underlivet som gør ondt. Min jm siger det skyldes hovedet er ned af og han nærmest står og hopper op og ned med hovedet. 

Anmeld Citér

3. april 2016

Newsence

Smerte i underlivet får jeg også.

smerter i lænden KAN være start på veer. Sådan var mine de kom og gik en dags tid og næste dag blev de værre og værre og ja det var veer som åbenbart godt kan sidde i lænden 

hold øje med om det går over ellers må du en tur på sygehuset og tjekkes

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Smerte i underlivet får jeg også.

smerter i lænden KAN være start på veer. Sådan var mine de kom og gik en dags tid og næste dag blev de værre og værre og ja det var veer som åbenbart godt kan sidde i lænden 

hold øje med om det går over ellers må du en tur på sygehuset og tjekkes

Var det også lidt ligesom om det hele krampede og låste sig fast så man absolut ingen ting kan så længe det står på?

Anmeld Citér

4. april 2016

MinPrins

Det lyder ligesom da bassen borede sit hoved fast  det gjorde allehelvedes ondt....

Anmeld Citér

4. april 2016

Newsence

Anonym skriver:

Var det også lidt ligesom om det hele krampede og låste sig fast så man absolut ingen ting kan så længe det står på?

Jep det var præsis sådan mine veer var.. Fik på Intet tidspunkt fik jeg veer i maven kun lænden og som sagt kom det en dag før selve fødslen 

Anmeld Citér

4. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Jep det var præsis sådan mine veer var.. Fik på Intet tidspunkt fik jeg veer i maven kun lænden og som sagt kom det en dag før selve fødslen 

Her er det gået lidt i sig selv. Det gør stadig herre ondt, men ingen ting i forhold til i går. Er til gengæld hårdt ramt af hovedpine i dag...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.