Datter syg 11 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
2 synes godt om
3. april 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer. Min datter på 13 år har været syg i 11 dage nu. Hun klager over hovedpine, ondt i nakke og ben. Hun vil have lyset slukket og sover en del. Jeg har for 4 dage siden talt med vores læge, som angav det nok var influenza. Lægen sagde dog det nok ville blive bedre, hvilket ikke rigtig er tilfældet. Hendes appetit er dog blevet lidt bedre. Jeg vil egentlig høre om andre har oplevet at jeres barn var syg så mange dage? Ingen af vi andre er blevet smittet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Fremad

Hmm... Det lyder som mig da jeg havde viral menigitis....

Ikke for at gøre dig nervøs, for det kan også være en omgang slem omgangssyge.... Meeeen det lyder meget bekendt...

Hvordan har hovedet det når barnet står eller sidder op? 

Anmeld Citér

3. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hej med jer. Min datter på 13 år har været syg i 11 dage nu. Hun klager over hovedpine, ondt i nakke og ben. Hun vil have lyset slukket og sover en del. Jeg har for 4 dage siden talt med vores læge, som angav det nok var influenza. Lægen sagde dog det nok ville blive bedre, hvilket ikke rigtig er tilfældet. Hendes appetit er dog blevet lidt bedre. Jeg vil egentlig høre om andre har oplevet at jeres barn var syg så mange dage? Ingen af vi andre er blevet smittet.

har hun feber eller andre symptomer end dem du beskriver der ?

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

har hun feber eller andre symptomer end dem du beskriver der ?

De første dage klagede hun over hun frøs og hun virkede varm.. 

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Hmm... Det lyder som mig da jeg havde viral menigitis....

Ikke for at gøre dig nervøs, for det kan også være en omgang slem omgangssyge.... Meeeen det lyder meget bekendt...

Hvordan har hovedet det når barnet står eller sidder op? 

Hun vil helst ligge ned

Anmeld Citér

3. april 2016

Valle81

Måske få hende tjekket for kyssesyge, det er man ofte syg længe af jeg selv var 14 år og fuldstændig underdrejet i tre uger.

Anmeld Citér

3. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

De første dage klagede hun over hun frøs og hun virkede varm.. 

Det er jo lidt svært, når man ikke kender jer. Umiddelbart tænker jeg st hun er "pubertets syg", på ingen måde negativt ment.. . Har hun en mobil med i seng, som hun ligger med ?

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Det er jo lidt svært, når man ikke kender jer. Umiddelbart tænker jeg st hun er "pubertets syg", på ingen måde negativt ment.. . Har hun en mobil med i seng, som hun ligger med ?

Hun er normalt ret selskabelig og kommer altid ud når der er gæster. Hun har slet ikke været ude af værelset heller ikke når vi har haft gæster, så jeg har derfor tænkt at hun må være ramt af et eller andet. Hun spørger også efter Panodil og har fået det. Ja hun har sin mobil med i seng. Hun er ikke så meget på, men kan da se der bliver liket billeder på Instagram.

Anmeld Citér

3. april 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg lå i min seng i 11, lorte påskeferie, men jeg var også øm i hele kroppen, ingen appetit, hostede og forkølet og tænkte generelt jeg ville aldrig komme ud på den anden side! Nu har jeg været på arbejde den første uge efter det, og kom direkte hjem og måtte have en lur på sofaen! Først her i weekenden begynder jeg igen at føle mine lunger er fri og kan få vejret ordentlig! Den er bare led denne influenza

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.