Forvirret over amh niveau???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. april 2016

Anonym trådstarter

Fik taget blodprøve og da de fik svar sagde hun at den var ikke tårnhøj men heller ikke helt vildt lav. Så tænkte jeg nå den må ko være sådan rimelig så ? Så nogle grafer hvor den skulle ligge over 3,0 pmol for at være høj. Nu kiggede jeg under ejournal og så står det 40,0 pmol ?!?!?! Øhhh. Det virker da RET højt!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Fik taget blodprøve og da de fik svar sagde hun at den var ikke tårnhøj men heller ikke helt vildt lav. Så tænkte jeg nå den må ko være sådan rimelig så ? Så nogle grafer hvor den skulle ligge over 3,0 pmol for at være høj. Nu kiggede jeg under ejournal og så står det 40,0 pmol ?!?!?! Øhhh. Det virker da RET højt!!! 

Jeg siger ikke, at dit høje tal er ensbetydende med PCOS, men der er en forhøjet forekomst af høje tal i denne gruppe, det skal dog understøttes af skanning og videre diagnosticering, før diagnosen kan stilles.

Anmeld Citér

4. april 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg siger ikke, at dit høje tal er ensbetydende med PCOS, men der er en forhøjet forekomst af høje tal i denne gruppe, det skal dog understøttes af skanning og videre diagnosticering, før diagnosen kan stilles.

Det er mest det med at der står at tallet er højt hvis det er over 7,0 mens at mit er på 40,0 inde på ejournal og at min gynækolog siger at det ikke er tårnhøje men heller ikke lavt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.