Er så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2016

Krydserfingre

Jeg er gravid i 27 uge og jeg græder bare HELE TIDEN. kan helt alvorligt græde flere dage i træk - de her to dage har været totalt umulige. 

Er der nogle af jer der har nogle "gode råd?" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2016

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

Jeg er gravid i 27 uge og jeg græder bare HELE TIDEN. kan helt alvorligt græde flere dage i træk - de her to dage har været totalt umulige. 

Er der nogle af jer der har nogle "gode råd?" 

Hvad er du ked af? Hvis det er hormonelt udelukkende så kan du vel ikke gøre så meget, se en sjov film, hær noget glad musik, motioner og spis noget der smager rigtig godt 

Anmeld Citér

3. april 2016

Krydserfingre

Mullesmith skriver:

Hvad er du ked af? Hvis det er hormonelt udelukkende så kan du vel ikke gøre så meget, se en sjov film, hær noget glad musik, motioner og spis noget der smager rigtig godt 

Amen bare alt og intet. Altså noget gør mig self rigtig ked af det og resten er bare noget pjat! Det er mest pjattet der irriterer mig for jeg kan simpelthen ikke stoppe igen, det er helt vildt  

har ikke prøvet motion, har bækkenløsning så synes det er lidt svært, men tror jeg vil prøve! 

Anmeld Citér

3. april 2016

Vilgerneværegravid

Har du nogen du kan snakke med? Måske det hjælper at snakke om de ting du er ked af - også selvom de virker fjollede �� 

Anmeld Citér

3. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja snak ud, også selvom det er fjollede ting du er ked af. Giv dig selv lov til bare at være helt ulykkelig! Tag dynen med ind på sofaen, sæt sin ynglings skod-serie på, spis det du har allermest lyst til af junkfood og slik/is/chokolade og drik noget dejligt varmt te. 
- Det hjalp mig rigtig meget at tage sådan en "pleje-dag" en gang i mellem, når hormonerne stak helt af. - Og jeg kan stadig finde på det hvis der sker et eller andet der slår mig helt ud af kurs. F.eks. da min kæreste slog op for knap en måned siden.

Anmeld Citér

4. april 2016

Krydserfingre

MummiT skriver:

Ja snak ud, også selvom det er fjollede ting du er ked af. Giv dig selv lov til bare at være helt ulykkelig! Tag dynen med ind på sofaen, sæt sin ynglings skod-serie på, spis det du har allermest lyst til af junkfood og slik/is/chokolade og drik noget dejligt varmt te. 
- Det hjalp mig rigtig meget at tage sådan en "pleje-dag" en gang i mellem, når hormonerne stak helt af. - Og jeg kan stadig finde på det hvis der sker et eller andet der slår mig helt ud af kurs. F.eks. da min kæreste slog op for knap en måned siden.

Tak for dit svar  

Jeg endte med at tage to lure også tvinge mig selv ud med hunden og få noget frisk luft. Det hjalp lidt. Dyr kan altid gøre en/mig i bedre humør. næste gang hormonerne rammer mig vil jeg bare gøre som du foreslår. Det trænger jeg egentlig også til, er bare så dårlig hil at gøre det også når jeg kommer ned i kulkælderen rammer det bare ekstra hårdt! 

er ked af at høre i er gået fra hinanden. 

Anmeld Citér

4. april 2016

Krydserfingre

Vilgerneværegravid skriver:

Har du nogen du kan snakke med? Måske det hjælper at snakke om de ting du er ked af - også selvom de virker fjollede �� 

Har massere jeg kan snakke med problemet er bare når jeg virkelig bliver ramt af hormonerne så har jeg slet ikke lyst til at kigge eller høre på Andre mennesker. Endte igår med at sove to dejlige lure og lufte min hund og få lidt luft til hjernen. Det hjalp lidt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.