Kan i også se 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. april 2016

Anonym trådstarter

Vi er 4 mennesker der kan se 2 streger, men kameraet har svært ved det - og da vi alle 4 håber inderligt at det passer og vi tidligere har set streger der ikke er til stede vil det være rart med et andet syn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Vi er 4 mennesker der kan se 2 streger, men kameraet har svært ved det - og da vi alle 4 håber inderligt at det passer og vi tidligere har set streger der ikke er til stede vil det være rart med et andet syn

Jeg kan godt se den

hvordqn ser den ud i normal? 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Jeg kan godt se den

hvordqn ser den ud i normal? 

Den er lidt svær at se - hvis du kigger fra mobil er det i hvert fald en fordel at skrue op for lysstyrken 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Den er lidt svær at se - hvis du kigger fra mobil er det i hvert fald en fordel at skrue op for lysstyrken 

Kan også se den der

Er den aflæst indenfor tid?

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Kan også se den der

Er den aflæst indenfor tid?

Altså min veninde kunne se den inden for tid og hendes mand kunne os, jeg kunne nogenlunde ane den men det var svært

Men tænker at det måske heller ikke ligefrem er noget plus at den først er taget 22.15 og ikke fra morgenstunden 

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Altså min veninde kunne se den inden for tid og hendes mand kunne os, jeg kunne nogenlunde ane den men det var svært

Men tænker at det måske heller ikke ligefrem er noget plus at den først er taget 22.15 og ikke fra morgenstunden 

Men billedet , stammer det fra indenfor de 5 min eller hvoe længe har testen ligget? 

Prøv med morgenurin - dog testede jeg klart mere positivt om eftermiddagen end om morgenen - det er meget forskelligt

Anmeld Citér

3. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Men billedet , stammer det fra indenfor de 5 min eller hvoe længe har testen ligget? 

Prøv med morgenurin - dog testede jeg klart mere positivt om eftermiddagen end om morgenen - det er meget forskelligt

Billedet er taget efter 5 minutter + de få sekunder det tog at fange stregen, 

tog også en i morges, samme resultat men kunne bare ikke få min telefon til at fokusere 

Anmeld Citér

3. april 2016

migxher

Hvor langt er du henne? Jeg ville nok vente et par dage og teste igen.

Jeg kan godt ane noget, men det kan jo være meget usikkert når den er så svag.

og prøv morgen tis næste gang.

Anmeld Citér

4. april 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Hvor langt er du henne? Jeg ville nok vente et par dage og teste igen.

Jeg kan godt ane noget, men det kan jo være meget usikkert når den er så svag.

og prøv morgen tis næste gang.

Skulle gerne være 4+2 i dag, og testede igen i morges med samme resultat - en meget svag streg, så nu prøver jeg igen om et par dage og ellers må jeg se om jeg kan finde tid til et lægebesøg i løbet af næste uge til blodprøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.