Termin og ingen tegn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. april 2016

Trine89

Jah ved jo godt det ikke er helt unormalt, men jeg har termin i dag og der er ingen tegn til at baby syntes han vil ud til os. 

Vi er så klar på at han skal komme, og jeg er ved at mere end godt mærket af denne graviditet som har lidt (meget) hård denne omgang.  

Jeg er træt hele tiden, sover nærmest ikke om natten mere og kan ikke noget uden jeg får ondt, jeg får halsbrand konstant og føler ikke jeg kan være nogen steder. Brok brok brok men ud over det er det jo dejligt at mærke aktiviteten fra ham <3 men jeg glæder mig nu alligevel til jeg kan holde ham i mine arme i stedet for  

Jeg gik 2 dage over med min datter så håber jo ikke jeg kommer til at gå længere end det.  Hep hep baby. ve-støv modtages med kyshånd 

Nå tak fordi jeg lige kunne lufte lidt ud  

Go weekend der ude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Iby1210

Trine89 skriver:

Jah ved jo godt det ikke er helt unormalt, men jeg har termin i dag og der er ingen tegn til at baby syntes han vil ud til os. 

Vi er så klar på at han skal komme, og jeg er ved at mere end godt mærket af denne graviditet som har lidt (meget) hård denne omgang.  

Jeg er træt hele tiden, sover nærmest ikke om natten mere og kan ikke noget uden jeg får ondt, jeg får halsbrand konstant og føler ikke jeg kan være nogen steder. Brok brok brok men ud over det er det jo dejligt at mærke aktiviteten fra ham <3 men jeg glæder mig nu alligevel til jeg kan holde ham i mine arme i stedet for  

Jeg gik 2 dage over med min datter så håber jo ikke jeg kommer til at gå længere end det.  Hep hep baby. ve-støv modtages med kyshånd 

Go weekend der ude

Trapper op og ned og varmt brusebad-specielt på ryggen... Lange ture med hurtig tempo  det har hjulpet mig i hver fald

Anmeld Citér

2. april 2016

Trine89

Iby1210 skriver:

Trapper op og ned og varmt brusebad-specielt på ryggen... Lange ture med hurtig tempo  det har hjulpet mig i hver fald

Jeg har gennem stort set hele graviditeten gået min 4 km om dagen (når datten skulle til og fra børnehave) og i dag var vi ude på en 8 km lang tur op og ned og af bakker. 

Jah og den med trapper giver da et par plukveer men ikke noget det bliver til mere (vi bor i lejlighed på 1 sal, så kommer da lidt op og ned.) 

Jeg må vist virkelig bare væbne mig med tålmodighed. 

Dog syntes jeg egentlig jeg kan mærke at det nogle gang spænder lidt i lysken så måske ventetiden alligevel ikke er så lang. man håber jo 

Anmeld Citér

4. april 2016

Cama

Trine89 skriver:

Go weekend der ude

Jeg kunne ikke sætte gang i fødslen trods aktiviteter så på 10 dagen sagde jeg ja til stikpillerne og på den 12 dag over tid kom hun.

Det sjove er at man under hele graviditeten er bange for at føde før tid men man regner ikke med at gå over tid 

Anmeld Citér

4. april 2016

Trine89

Cama skriver:

Jeg kunne ikke sætte gang i fødslen trods aktiviteter så på 10 dagen sagde jeg ja til stikpillerne og på den 12 dag over tid kom hun.

Det sjove er at man under hele graviditeten er bange for at føde før tid men man regner ikke med at gå over tid 

Jeg tror heller jeg kan gøre meget for at hjælpe det på vej. Jeg har gennem hele graviditeten haft et højt aktivitetsniveau , så tror heller ikke det hjælper. 

Man må jo bare hele tiden væbne sig med den der tålmodighed som ikke eksistere når man er gravid og nu er gået over termin. haha.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.