Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Jeg har termin om 5 dage og spekulerer i hvad baby skal have på når vi skal hjem fra sygehuset. Jeg har købt en strikdragt og Bomuldshue og vanter, som jeg tænker på at bruge. Vi skal hjem i bil så jeg er lidt i tvivl om hvor meget og lidt baby skal have på.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denne her http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dwa5fb1dfc/pim-static/large/13126132_Regatta_001_ProductLarge.jpg
Her var hun alt for lille til det mindste overtøj, jeg har, så hun fik et par lagt på af almindeligt tøj, og så et varmt tæppe ud over sig. Det har fungeret fint indtil videre, mens jeg venter på, at hun vokser ind i sine køredragter
Det kan være farligt med for meget overtøj på i autostole. Da baby kan blive meget mast og sammenklemt så vil jeg mene at hue og så almindelig tøj, og så et tæppe over sig er fint. Vores dreng har aldrig haft overtøj på i autostol.
En strik eller fleece køre dragt er fint. De er heller ikke for tykke til autostolen
På den her årstid vil jeg også bare sige en hue, almindelig tøj også et tæppe over sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128