Overtøj til nyfødt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger Jeg har termin om 5 dage og spekulerer i hvad baby skal have på når vi skal hjem fra sygehuset. Jeg har købt en strikdragt og Bomuldshue og vanter, som jeg tænker på at bruge. Vi skal hjem i bil så jeg er lidt i tvivl om hvor meget og lidt baby skal have på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Anonym trådstarter

Denne her http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dwa5fb1dfc/pim-static/large/13126132_Regatta_001_ProductLarge.jpg

Anmeld Citér

3. april 2016

Chellie

Her var hun alt for lille til det mindste overtøj, jeg har, så hun fik et par lagt på af almindeligt tøj, og så et varmt tæppe ud over sig. Det har fungeret fint indtil videre, mens jeg venter på, at hun vokser ind i sine køredragter 

Anmeld Citér

3. april 2016

migxher

Det kan være farligt med for meget overtøj på i autostole. Da baby kan blive meget mast og sammenklemt så vil jeg mene at hue og så almindelig tøj, og så et tæppe over sig er fint. Vores dreng har aldrig haft overtøj på i autostol.

Anmeld Citér

3. april 2016

alenemor42

En strik eller fleece køre dragt er fint. De er heller ikke for tykke til autostolen 

Anmeld Citér

3. april 2016

Diosa85

På den her årstid vil jeg også bare sige en hue, almindelig tøj også et tæppe over sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.