Kan i også se det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2016

Eithz85

Hej heinde ☺️☺️ Er der andre som kan se 2 steger ??  Jeg er begyndt og bløde her til middag, men syntes altså der er 2 streger.. Er der andre der har prøvet dette?? Og hvad gør jeg hvis den er positiv nu hvor jeg har fået min mens?? Håber i vil hjælpe ☺️☺️☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Diosa85

Eithz85 skriver:

Hej heinde ☺️☺️ Er der andre som kan se 2 steger ??  Jeg er begyndt og bløde her til middag, men syntes altså der er 2 streger.. Er der andre der har prøvet dette?? Og hvad gør jeg hvis den er positiv nu hvor jeg har fået min mens?? Håber i vil hjælpe ☺️☺️☺️

Kan kun se en streg og når du har fået din mens nu så er sandsynligheden for 2 meget lille. Ikke umulig dog. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Eithz85

Diosa85 skriver:

Kan kun se en streg og når du har fået din mens nu så er sandsynligheden for 2 meget lille. Ikke umulig dog. 

Ja det er nok ikke sansygeligt at jeg er gravid, men man kan se en skygge når man står med den, det ses måske ikke så godt på billedet ������ men ved at man godt kan få sin mens og stadigvæk være gravid..

Anmeld Citér

2. april 2016

Krydserfingre

Jeg kan desværre ikke se nogen ekstra streg 

Anmeld Citér

2. april 2016

Diosa85

Eithz85 skriver:

Ja det er nok ikke sansygeligt at jeg er gravid, men man kan se en skygge når man står med den, det ses måske ikke så godt på billedet ������ men ved at man godt kan få sin mens og stadigvæk være gravid..

Det kan man også godt. Har jeg selv prøvet. Men du spurgte om man kunne de den og dertil er svaret nej. Beklager

Anmeld Citér

2. april 2016

FrkC

Desværre ser jeg kun 1 streg .. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Mn101186

Jeg kan skimte en hvis man zoomer helt ind.. Meen tror chancen er ret lille.. Er du gået over tid inden du tog testen?? 

Man kan jo godt teste positiv og den så ender i en bio (at ægget ikke har sat sig fast) 

Anmeld Citér

2. april 2016

Eithz85

Mn101186 skriver:

Jeg kan skimte en hvis man zoomer helt ind.. Meen tror chancen er ret lille.. Er du gået over tid inden du tog testen?? 

Man kan jo godt teste positiv og den så ender i en bio (at ægget ikke har sat sig fast) 

Ja kan nemlig selv skimte en skygge, men vil så gerne være gravid så det er nok bare mig som vil se den ������ ja jeg er 3 dage over, men bløder nu så det er mega øv ��������

Anmeld Citér

2. april 2016

VN

Eithz85 skriver:

Jeg kan altså godt ane en ekstra blå streg. Den er ok at se på min mobil! Jeg synes du skal tage en til om et par dage 

Anmeld Citér

2. april 2016

Eithz85

VN skriver:

Jeg kan altså godt ane en ekstra blå streg. Den er ok at se på min mobil! Jeg synes du skal tage en til om et par dage 

Uha tør ikke håbe  men godt det ikke kun er min hjerne der kan se den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.