hsu vandscanningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2016

123.

gør det ondt? har læst en del forskliget og frygter virkelig det gør super nas  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Newgirl. skriver:

gør det ondt? har læst en del forskliget og frygter virkelig det gør super nas  

Det korte svar er (efter min mening) nej 

Men har hørt det gør mere ondt, hvis der ikke er passage - ved dog ikke om det er sandt. 

Anmeld Citér

2. april 2016

C85

Jeg fik lavet en HSG sidste år - tænker at konceptet er det samme. Jeg syntes ikke det gjorde ondt, men jeg havde også læst en del om det inden og deriblandt læst om mange, der syntes det gjorde mega ondt - derfor havde jeg forventninger om, at det ville være smertefuldt. Jeg havde, til at starte med, ikke passage i venstre side og de skulle derfor "spule" lidt ekstra for at få gennemgang. Det nev lidt, men slet ikke sådan at det ikke kunne holdes ud. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Lisbeth1985

Nej��

Anmeld Citér

2. april 2016

123.

C85 skriver:

Jeg fik lavet en HSG sidste år - tænker at konceptet er det samme. Jeg syntes ikke det gjorde ondt, men jeg havde også læst en del om det inden og deriblandt læst om mange, der syntes det gjorde mega ondt - derfor havde jeg forventninger om, at det ville være smertefuldt. Jeg havde, til at starte med, ikke passage i venstre side og de skulle derfor "spule" lidt ekstra for at få gennemgang. Det nev lidt, men slet ikke sådan at det ikke kunne holdes ud. 

hvis der slet ikke er passage kan de virkelig godt gøre sådan der er ? frygter virkelig der er helt lukkede i begge sider, siden det ikke er lykkes endnu  

Anmeld Citér

2. april 2016

C85

Newgirl. skriver:

hvis der slet ikke er passage kan de virkelig godt gøre sådan der er ? frygter virkelig der er helt lukkede i begge sider, siden det ikke er lykkes endnu  

Jeg tror det afhænger af, hvor slemt det er. De kunne ikke forklare mig årsagen til, at der ikke var passage, men det er åbenbart normalt, at de i de tilfælde sætter mere tryk på "spulingen", fordi de i nogle tilfælde kan få gennemgang. Det kunne de så heldigvis med mig.  De varslede på forhånd at det kunne gøre ondt, hvis der ikke var gennemgang, men jeg syntes slet ikke det var slemt. 

Anmeld Citér

2. april 2016

Mortil2piger18

Jeg havde fin passage og synes stadigt det gjorde sindsygt ondt, var virkelig dårlig bagefter 

Anmeld Citér

2. april 2016

123.

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg havde fin passage og synes stadigt det gjorde sindsygt ondt, var virkelig dårlig bagefter 

årh jeg frygter .. 

Anmeld Citér

2. april 2016

fo82

Jeg skal afsted på torsdag og er da lidt smånervøs, men jeg stoler på at når gyn siger at en Panodil ipren cocktail er nok, så har han ret.

man skal huske på, at det er forskellige undersøgere, og smertetærskel er individuel - så fordi en siger at det gør smadder ondt, er det ikke ensbetydende med at din oplevelse bliver det samme. To af mine veninder var ved samme gyn - den ene gik grædende hjem bagefter - den anden trak på skuldrene og tog på arbejde bagefter.. 

Så ingen kan forudsige hvordan oplevelsen bliver... Jeg tager det stille og roligt, med det in mente at det ikke er sikkert st det bliver en badeferie... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.