Gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
4 synes godt om
2. april 2016

Newsence

hej

jeg har været på nettet og set at man jo gratis kan hente de mest fantastiske babypakker i div butikker.. Da jeg ikke har de store penge eller erfaring er det noget jeg har benyttet mig. Syntes især at det at kunne prøve de forskellige bleer er fedt.

men overvejer så babysams pakke men hørte så et sted at tager man den pakke så bliver man bombarderet med reklamer og folk der ringer med tilbud.. Har ikke noget i mod at modtage tilbudsmail ( bruger dem ofte som inspiration) men det lyder bare til at de går helt amok..

så ville høre om nogen kender til det eller selv for nyligt har modtaget pakken fra dem??

det skulle efter sigende være noget de er begyndt på det seneste år.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

FrkC

Jeg tror endnu ikke jeg er blevet ringet op :) Jeg fik pakken sidste sommer .. 

Anmeld Citér

2. april 2016

rikke33n

Den fra baby Sam er så ringe. Der er kun reklamer i. Er dog hverken blevet ringet op eller fået mails. Andet brugbare tilbudsmail.

Til gengæld er faktas, føtex, og rema ret brugbare.

Anmeld Citér

2. april 2016

Rockertand

Newsence skriver:

hej

jeg har været på nettet og set at man jo gratis kan hente de mest fantastiske babypakker i div butikker.. Da jeg ikke har de store penge eller erfaring er det noget jeg har benyttet mig. Syntes især at det at kunne prøve de forskellige bleer er fedt.

men overvejer så babysams pakke men hørte så et sted at tager man den pakke så bliver man bombarderet med reklamer og folk der ringer med tilbud.. Har ikke noget i mod at modtage tilbudsmail ( bruger dem ofte som inspiration) men det lyder bare til at de går helt amok..

så ville høre om nogen kender til det eller selv for nyligt har modtaget pakken fra dem??

Jeg har modtaget babypakker igennem de sidste 8 år og er aldrig blevet generet.

Du må endelig ikke betragte babypakkerne som en hjælp/tilskud, så bliver du frygteligt skuffet, der er max 2 bleer i de fleste, bortset fra Libero, hvor du får en minipakke, som skal afhentes i Kvickly eller lignende.

Hvis du ser værdien af babypakkerne, er det lige før du har kørt den op i brændstof, før de er afhentet de forskellige steder.

Anmeld Citér

2. april 2016

ninibadini

Rockertand skriver:

Du må endelig ikke betragte babypakkerne som en hjælp/tilskud, så bliver du frygteligt skuffet, der er max 2 bleer i de fleste, bortset fra Libero, hvor du får en minipakke, som skal afhentes i Kvickly eller lignende.

Hvis du ser værdien af babypakkerne, er det lige før du har kørt den op i brændstof, før de er afhentet de forskellige steder.

Jeg synes nu at dem fra Føtex, Rema og Fakta er rigtig flotte! I Føtex og Rema får man en hel pakke bleer, og i alle pakkerne er der forskellige plejeprodukter, vådservietter, engangsklude, sut, en bamse osv.

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Rockertand skriver:

Flere, fx Lidl og Rema har faktisk hele pakker. Så fint

Anmeld Citér

6. april 2016

Enmorblivertil

Rockertand skriver:

I Lidl får du en hel pakke og tror det var Rema der også gav en pakke bleer...

Jeg har omkring 70 bleer nu og jeg er slet ikke færdig med at hente babypakker, samt 5 pakker vådeservietter, diverse prøver på cremer og babyshampoo (rema sender en stor dunk med) og et par pakker engangsskumklude

Så lidt tilskud er det da 

Anmeld Citér

6. april 2016

Newsence

Mynewlife skriver:

http://septemberblog.dk/gratis-babypakker-gravidpakker-proever-2015-stor-guide.html

Her er de alle :-) + billeder.. 

Super guide.. Der var da lige en eller to jeg ikke kendte til.. 

Er der et sted hvor man kan se hvilke apoteker der har babypakker ? 

Anmeld Citér

6. april 2016

Benjamins'mor

Newsence skriver:

hej

Jeg fik babysams pakke tilbage i 2010, har kun fået mails, er aldrig blevet ringet op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.