Lisbeth1985 skriver:
Jeg har også prøvet at få den opringning,og det er slet ikke sjovt!! Tag en dag,hvor i græder,spiser slik til i får ondt i maven,ser dårlige film og hvad i ellers lyster... På mandag kan i ringe til klinikken og få lagt en plan for det videre forløb - det er heldigvis sjældent at det sker to gange i træk!!
Åh tusind tak. Så begyndte jeg lige at tude igen. Det er meget rørende med lidt omsorg fra nogen, der har prøvet det samme. Min bedste venindes mand kom forleden med denne kommentar: "Ja, der skal jo være nogen, der trækker gennemsnittet op, når nu sådan nogle som os gør det i første forsøg hver gang - alle kan jo ikke være lige fertile". Fuck, jeg havde bare lyst til at pande ham en.
Og igen. Jeg ved godt, at der er mange, der står i meget værre situationer, men jeg føler mig bare så uheldig.
Har indkøbt et halvt kilo bland selv og gået på skovtur med min kæreste, mens jeg har skiftevis tudet og prøvet at se det positive i det hele (f.eks. kunne termin i slut december ikke ligge dårligere i forhold til eksamen, så den slipper vi i det mindste for).
Håber du har ret i, at næste gang bliver bedre!
Anmeld
Citér