En der gider tjekke om jeg stadig er synlig for alle på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Sweet1978

Har nu sat den på kun venner - den stod venner og netværk før tænkte jeg også var ok men der er åbenbart mange i det netværk, har heldigvis aldrig stået synlig for alle men vi må have været medlem af noget af det samme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

malou

kan dine "rigtige venner" på FB ikke tjekke det?????

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

malou skriver:

kan dine "rigtige venner" på FB ikke tjekke det?????

Nej det kan de ikke for de skal jo kunne se mig jeg tænkte mere over nogen af dem der kunne se mig som ikke burde kunne

Anmeld

25. september 2009

oo

jeg tjekker lige

Anmeld

25. september 2009

oo

du er privat nu - i hvert fald for mig

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Tjuhl skriver:

du er privat nu - i hvert fald for mig

Tak

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

Jeg kan heller ikke se noget på din FB profil...........;-)

Håber at du er okay???

Mette

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Anna-jonas skriver:

Jeg kan heller ikke se noget på din FB profil...........;-)

Håber at du er okay???

Mette

Hej fik lige en mail om nyt indlæg også måtte jeg lige kigge hvad det var, jeg er altid ok, altså når alt det livet har budt mig til nu ikke har knækket kan et lille skænderi på nettet sgu ikke gøre det. Men tak for omtanken, jeg er ikke væk fra baby fordi jeg ikke længere tør være her, men fordi jeg ikke gider og jeg har heller ikke slettet mig endnu fordi jeg lige vil overveje Baby.dk betyder meget for mig men lige nu er jeg træt af at forklare om og om ting og holdninger der aldrig har været skjult for nogen men som så lige pludselig gør mig mærkelig og syg. Jeg har fået mange over på FB og selv om nogle langsomt falder fra lige nu kommer der faktisk også nye til så jeg har stadig masser at snakke med og som evt. kan blive til irl venner og det er mit mål var der 5 tilbage var det trist men det er ikke tilfældet og der er nok stadig til at jeg sagtens kan etablere en fin irl om gangskreds der hvor jeg nu bor..... tak og midlertidigt farvel

Anmeld

27. september 2009

StinaS

Sweet1978 skriver:

Hej fik lige en mail om nyt indlæg også måtte jeg lige kigge hvad det var, jeg er altid ok, altså når alt det livet har budt mig til nu ikke har knækket kan et lille skænderi på nettet sgu ikke gøre det. Men tak for omtanken, jeg er ikke væk fra baby fordi jeg ikke længere tør være her, men fordi jeg ikke gider og jeg har heller ikke slettet mig endnu fordi jeg lige vil overveje Baby.dk betyder meget for mig men lige nu er jeg træt af at forklare om og om ting og holdninger der aldrig har været skjult for nogen men som så lige pludselig gør mig mærkelig og syg. Jeg har fået mange over på FB og selv om nogle langsomt falder fra lige nu kommer der faktisk også nye til så jeg har stadig masser at snakke med og som evt. kan blive til irl venner og det er mit mål var der 5 tilbage var det trist men det er ikke tilfældet og der er nok stadig til at jeg sagtens kan etablere en fin irl om gangskreds der hvor jeg nu bor..... tak og midlertidigt farvel

Du må meget undskylde mig. Jeg har lige læst alt igennem, og som du selv siger, så har du sluttet den dumme tråd mange gange, men folk bliver ved med at svare, så det gør du også. Og du bliver ved med at ribbe op i den. Helt ærlig ikk, er den så ikke bare slut nu? Hvorfor blive ved. Det kan godt være at mit indlæg nu giver dig lyst til at rive mere op i den, men det er jeg ikke med på, giver blot min holdning til kende.

Slut på den, og alle de andre tråde, og lad fjæsbog være fjæsbog, og baby.dk være baby.dk.

Tag din FB frustration derinde ikk?

Hilsen en undrende Stina.

Og nej, du behøver ikke svare, for jeg svare ikke dig igen.

Anmeld

27. september 2009

Mira0911

Stina&Mads skriver:

Du må meget undskylde mig. Jeg har lige læst alt igennem, og som du selv siger, så har du sluttet den dumme tråd mange gange, men folk bliver ved med at svare, så det gør du også. Og du bliver ved med at ribbe op i den. Helt ærlig ikk, er den så ikke bare slut nu? Hvorfor blive ved. Det kan godt være at mit indlæg nu giver dig lyst til at rive mere op i den, men det er jeg ikke med på, giver blot min holdning til kende.

Slut på den, og alle de andre tråde, og lad fjæsbog være fjæsbog, og baby.dk være baby.dk.

Tag din FB frustration derinde ikk?

Hilsen en undrende Stina.

Og nej, du behøver ikke svare, for jeg svare ikke dig igen.

Hun er ikke bruger på siden mere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.