Far gave efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.342 visninger
10 svar
3 synes godt om
2. april 2016

Mortil2drenge<3

Jeg sidder tænker på finde en gave til min bedre halvdel jeg kan give ham efter fødsel, men jeg ved ikke lige hvad det skulle være. Det skal være noget jeg kan have med det samme da jeg er over termin  

så vil hører om nogen af jer har nogle gode forslag ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Molly90 skriver:

Jeg sidder tænker på finde en gave til min bedre halvdel jeg kan give ham efter fødsel, men jeg ved ikke lige hvad det skulle være. Det skal være noget jeg kan have med det samme da jeg er over termin  

Ørepropper 

ej, hvad med en to ens T-shirts's. Til far og barn

Anmeld Citér

2. april 2016

Mortil2drenge<3

Roselil skriver:

Ørepropper 

ej, hvad med en to ens T-shirts's. Til far og barn

Haha ja den var god den med ørepropper 

ved ikke lige hvor jeg kan få fat i 2 ens T-shirts's henne hernede hvor jeg bor men det er ellers en super ide 

Anmeld Citér

2. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Molly90 skriver:

Haha ja den var god den med ørepropper 

ved ikke lige hvor jeg kan få fat i 2 ens T-shirts's henne hernede hvor jeg bor men det er ellers en super ide 

Nettet? Der er masser af netbutikker hvor man kan designe Sine egene t-shirts (eller andet tøj) leveringen er ofte 3 hverdage

Anmeld Citér

2. april 2016

Mortil2drenge<3

Roselil skriver:

Nettet? Der er masser af netbutikker hvor man kan designe Sine egene t-shirts (eller andet tøj) leveringen er ofte 3 hverdage

Okay tak tjekker det lige ud 

Anmeld Citér

2. april 2016

Chellie

Jeg købte en cigar i den dyre ende, og en rigtig god kvalitets-rom, der passede smagsmæssigt sammen med.. Og så nogle pynte-ringe til st sætte i hans lange skæg, som han havde ønsket sig  Han blev meget glad! 

Anmeld Citér

2. april 2016

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Jeg købte en cigar i den dyre ende, og en rigtig god kvalitets-rom, der passede smagsmæssigt sammen med.. Og så nogle pynte-ringe til st sætte i hans lange skæg, som han havde ønsket sig  Han blev meget glad! 

Fede gaver at give 

nu er min mand holdt op med at ryge - men tænker lidt måske finde nogle speciel øl til ham det elsker han at sidde at nyde....

har også leget lidt med tanken om finde et armbånd man kan indgravere vores kommende søns navn i... Det er sgu svært

Anmeld Citér

2. april 2016

Flødebollen

Molly90 skriver:

Nu ved jeg ikke, om han er til sådan noget, men hvad med en tatovering med barnets navn og så nogle gode specialøl

Anmeld Citér

2. april 2016

Chellie

Molly90 skriver:

Fede gaver at give 

nu er min mand holdt op med at ryge - men tænker lidt måske finde nogle speciel øl til ham det elsker han at sidde at nyde....

har også leget lidt med tanken om finde et armbånd man kan indgravere vores kommende søns navn i... Det er sgu svært

Min kæreste er også ikke-ryger, men en sjælden gang i mellem (som i, én gang hvert 1-2 år) kan han godt lide en rigtig god cigar. Og hvis ikke, det er en passende lejlighed til sådan én, når man bliver far, hvornår er så? 

Anmeld Citér

2. april 2016

PernilleogLouis

Min fik en halskæde fra Dior - sådan en dogtag-agtigt en hvor der så blev indgraveret navn og dato på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.