Gode skind.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind....

Har ikke haft min menstruation i 52 dage.... Det er f****** lang tid...  Så jeg er ved at gå ud af mit gode skind... Har haft 3 negative test, af strimlerne fra Billige-teste.dk, og 4 negative test fra mærket In Vitro... Nu har jeg kontaktet min læge, der vil se mig.. Jeg frygter det "værste"!   Tænk nu dit og tænk nu dat... 

Er der nogle der har været ude i ligende situationer, hvor det har vist sig at i har været gravide? 

Har haft følelsen af menstruationssmerter LÆNGE og hvis jeg prøver at sætte en finger op og "mærke,  så synes jeg at noget mærker anderledes.. Synes det hele virker mærkeligt. Og er der nogle der ved om medicin kan påvirke tests? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Anonym

det kan være en biokemisk abort du har dig der. jeg har oplevet det fire gange de sidste 7 måneder og det er bare frustrerende og hårdt at gå igennem. jeg har fået meget svagt positive tests nogle gange og rigtig mange negative, og er gået mellem 2-3 uger over tid før jeg begyndte at bløde.. lad det gå og giv slip,  det er mit bedste råd  

Anmeld Citér

5. april 2016

babyklar

Jeg er så meget med dig. Jeg havde sidst min mens den 23. februar. og har kun haft negative test. Er dog stoppet på p-piller i januar, så ved ikke om det kan have noget at sige. 

Men frustrerende at der hverken er tegn til det ene eller det andet :/

Anmeld Citér

7. april 2016

Anonym trådstarter

babyklar skriver:

Jeg er så meget med dig. Jeg havde sidst min mens den 23. februar. og har kun haft negative test. Er dog stoppet på p-piller i januar, så ved ikke om det kan have noget at sige. 

Men frustrerende at der hverken er tegn til det ene eller det andet :/

Det kunne meget nemt have noget med p-pillerne at gøre endnu 

Men åh ha ja, der er SÅ frustrerende hverken at vide fra eller til... Nu har jeg været ved lægen, der siger der ikke er tegn på noget alvorligt, blot en uregelmæssig cyklus og en dårlig tålmodighed.. En umiddelbart dårlig kombination 

Anmeld Citér

7. april 2016

Mcj

Jeg har haft det præcis ligesom dig! Jeg stoppede minipiller i oktober og fik efterfølgende to regelmæssige menstuationer. Derefter stoppede det bare.. Jeg har ikke haft det siden og har taget af hav af teste + blodprøve hos lægen. 

I forrige uge, fandt vi så ud af at jeg er gravid i 8+2  jeg havde ellers bestilt prøver til at få tjekket PCO osv., men det var ikke nødvendigt alligevel. 

Talte med sygeplejersken, som sagde at jeg havde sprunget en menstuation over i januar (nok pga minipiller stop) og så har haft ægløsning i februar hvor jeg så er blevet gravid! 

Så jeg vil altså sige, at der er håb! Jeg fandt først ud af jeg var gravid, da jeg var gået 85 dage over tid. 

Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym trådstarter

Mcj skriver:

Jeg har haft det præcis ligesom dig! Jeg stoppede minipiller i oktober og fik efterfølgende to regelmæssige menstuationer. Derefter stoppede det bare.. Jeg har ikke haft det siden og har taget af hav af teste + blodprøve hos lægen. 

I forrige uge, fandt vi så ud af at jeg er gravid i 8+2  jeg havde ellers bestilt prøver til at få tjekket PCO osv., men det var ikke nødvendigt alligevel. 

Talte med sygeplejersken, som sagde at jeg havde sprunget en menstuation over i januar (nok pga minipiller stop) og så har haft ægløsning i februar hvor jeg så er blevet gravid! 

Så jeg vil altså sige, at der er håb! Jeg fandt først ud af jeg var gravid, da jeg var gået 85 dage over tid. 

Krydser fingre for dig!

Iiiiih, så fik man da lidt smil på læben  Og håb.  

Var ved lægen i tirsdags, hvor jeg testede negativt på en urinprøve, endnu engang  Desuden tog lægen en hormon blodprøve på mig, som skal gentages, når jeg har fået min menstruation igen. Umiddelbart var den normal, men det afhænger af hvor jeg er i min cyklus, hvilket er svært at sig en når man er gået 60 dage over tid 

Krydser lige lidt fingre for mig selv også  Og håber at "chancen" er der endnu  

Stort tillykke til jer 

Anmeld Citér

9. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind....

Har ikke haft min menstruation i 52 dage.... Det er f****** lang tid...  Så jeg er ved at gå ud af mit gode skind... Har haft 3 negative test, af strimlerne fra Billige-teste.dk, og 4 negative test fra mærket In Vitro... Nu har jeg kontaktet min læge, der vil se mig.. Jeg frygter det "værste"!   Tænk nu dit og tænk nu dat... 

Er der nogle der har været ude i ligende situationer, hvor det har vist sig at i har været gravide? 

Har haft følelsen af menstruationssmerter LÆNGE og hvis jeg prøver at sætte en finger op og "mærke,  så synes jeg at noget mærker anderledes.. Synes det hele virker mærkeligt. Og er der nogle der ved om medicin kan påvirke tests? 

Jeg har for nylig haft 75 dage fra første mens dag til næste. Det var uden at prøve på graviditet eller noget. Troede også til sidst at jeg måske var blevet syg eller noget. Men sagde til mig selv at den måske bare hoppede over. 

Da jeg var gået en uge over næste mens begyndte jeg at bløde

så den kan godt "bare" springe over

Anmeld Citér

10. april 2016

babyklar

Anonym skriver:

Det kunne meget nemt have noget med p-pillerne at gøre endnu 

Men åh ha ja, der er SÅ frustrerende hverken at vide fra eller til... Nu har jeg været ved lægen, der siger der ikke er tegn på noget alvorligt, blot en uregelmæssig cyklus og en dårlig tålmodighed.. En umiddelbart dårlig kombination 

Ja! det er sindsygt frustrerende!!!

Jeg har stadigvæk ikke set skyggen af mens endnu. 

Hvad med dig?

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

babyklar skriver:

Ja! det er sindsygt frustrerende!!!

Jeg har stadigvæk ikke set skyggen af mens endnu. 

Hvad med dig?

Den er kommet idag  Blev helt glad! Gider først den udebliver den dag der også er en positiv graviditetstest  

Håber for dig at du også snart får enten det ene eller det andet  Det stressede mig helt og det gjorde jo ingenting bedre   Fik taget en blodprøve i ugen,  for PCO, og den var normal... Tror måske det hjalp mig lidt 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg har for nylig haft 75 dage fra første mens dag til næste. Det var uden at prøve på graviditet eller noget. Troede også til sidst at jeg måske var blevet syg eller noget. Men sagde til mig selv at den måske bare hoppede over. 

Da jeg var gået en uge over næste mens begyndte jeg at bløde

så den kan godt "bare" springe over

Tror måske det var det der var sket  Har i hvert fald fået min menstruation idag   Og, var ved lægen I løbet af sidste uge og hun konkluderede, at alting lød til at være normalt... Støttet af et normalt svar på en blodprøve  Tror det har beroliget mig lidt i en ellers meget stresset periode  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.