Over termin og nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke rigtig noget med det indlæg andet end lige lufte det og håbe få nogle beroligende ord med på vejen, jeg er førstegangs gravid og er 2 dage over termin, jeg er så nervøs for at noget går galt nu 

at bAby dør i min mave, at der bare lige pludselig sker noget som ikke måske, og også under fødslen er jeg nervøs for noget går galt , den bekymring er først kommet til mig nu så har ikke snakket med nogen om den, er det normalt at have det sådan og hvor stor er chancen for det går galt nu ?  

Håber nogen kan berolige mig lidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Anonym trådstarter

1. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg vil ikke rigtig noget med det indlæg andet end lige lufte det og håbe få nogle beroligende ord med på vejen, jeg er førstegangs gravid og er 2 dage over termin, jeg er så nervøs for at noget går galt nu 

at bAby dør i min mave, at der bare lige pludselig sker noget som ikke måske, og også under fødslen er jeg nervøs for noget går galt , den bekymring er først kommet til mig nu så har ikke snakket med nogen om den, er det normalt at have det sådan og hvor stor er chancen for det går galt nu ?  

Håber nogen kan berolige mig lidt 

Det er helt normalt at man får det sådan i slutningen. Nu nærmer det hele sig og det hele bliver meget virkeligt. Hele den glæde og spænding man har gået og haft bliver snart udløst og man er derfor mange for at noget går galt så man ikke oplever alt det man går og glæder sig til. 

Men ro på. Det er yderst sjældent at der sker noget på det her tidspunkt i graviditeten. Kan ikke give dig nogen statistik. Men er sikker på baby har det godt. 

Slap af og nyd den sidste tid som gravid. For selvom man glæder sig og bare gerne vil have det overstået nu. Så begynder man også og savne det at være gravid 

Anmeld Citér

1. april 2016

Lilotte87

Jeg kunne skrive en masse beroligende ord, men vil hellere skrive hvad jeg ville gøre hvis jeg var i dine sko. 

Jeg ville tale med min jordmoder. Lave en fast aftale for hvornår igangsættelse, ville være en ide - gerne inden 42+0. Så ville jeg få dem til at køre en kurve på bebs, for så ville jeg få ro i sjælen. 

Rigtig meget god fornøjelse med fødslen 

Anmeld Citér

2. april 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar, må prøve tage det lidt roligt så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.