Nygravid og diarré.. Normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2016

Anonym trådstarter

Ja sorry for det ikke så lækre emne  Men sagen er, at jeg de sidste 4 dage har haft diarré.. Og jeg er liiiidt usikker på om det skyldes bebs i maven? Testede positivt 4+2, og er nu 5+0. Testede egentlig for sjovt, fordi min mave drillede lidt, og forventede slet ikke 2 streger. Men sørme jo!   Har endda haft min "mens" sidst til tiden, dog lidt mindre og meget lysere "rødt blod".. 

Er der andre der har lidt af træls mave i starten? Og hvor længe varede det ved hos jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Ja sorry for det ikke så lækre emne  Men sagen er, at jeg de sidste 4 dage har haft diarré.. Og jeg er liiiidt usikker på om det skyldes bebs i maven? Testede positivt 4+2, og er nu 5+0. Testede egentlig for sjovt, fordi min mave drillede lidt, og forventede slet ikke 2 streger. Men sørme jo!   Har endda haft min "mens" sidst til tiden, dog lidt mindre og meget lysere "rødt blod".. 

Er der andre der har lidt af træls mave i starten? Og hvor længe varede det ved hos jer? 

Diarré har intet med graviditeten at gøre. Du har vel spist et eller andet eller fået en lille virus. 

Men tillykke med bebs i maven 

Anmeld Citér

1. april 2016

Krydserfingre

Graviditet kan GODT give mave problemer modsat "anonym" der skriver det ikke kan. Det er de nye hormoner. Jeg havde også diarré. 

Anmeld Citér

1. april 2016

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Graviditet kan GODT give mave problemer modsat "anonym" der skriver det ikke kan. Det er de nye hormoner. Jeg havde også diarré. 

Tænkte det nok, for det er ikke slemt. Overhovedet, og spiser normalt. Tænkte også at det kunne være fordi der sker så meget i kroppen. Dejligt jeg ikke er den eneste i verden 

Anmeld Citér

1. april 2016

migxher

Jeg tror nu det er tilfældig. Specielt når du ikke er længere henne. Du er jo nærmest kun gravid. Giver graviditet maveproblemer er det ofte den anden vej rundt og man får hård mave. jeg ville nok ikke ligge så meget i det.

det er vist mave virus i omløb. Vi har rolige haft tur alle sammen her hjemme. Så min ikke det bare er det.

Anmeld Citér

1. april 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Havde så dårlig mave i de første par måneder af min 2 graviditet, præcis dagen efter jeg testede positivt!

Anmeld Citér

1. april 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Helt normalt. Jeg havde diarre de første 9 uger :p

Anmeld Citér

2. april 2016

SaraSimonsen

Jeg havde diarré den første måneds tid. Jerntilskuddet fra uge 10 ændrede dog hurtigt på det 

Anmeld Citér

2. april 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg havde også diarré de første par måneder, ikke konstant, men sådan nogle dage i træk og så lidt ro, og så igen lidt. Så irriterende! Jeg havde til gengæld ikke hård mave i graviditeten som andre oplever. 

Glæd dig til at du starter på jern, det gør almindeligvis at man godt kan få lidt hård mave. I mit tilfælde gjorde det bare at det blev normalt igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.