vægt i uge 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Unalisa

DortheSimonsen skriver:

Min Victor blev skønnet til at veje 1100gram.
Og da han blev født vejede han altså 3680g.

det lyder da helt godt.  nu er jeg rolig igen

hvor er det godt at vi har sådan en side, hvor man bare kan skrive til nogle dejlige tøser, hvis der er noget der bekymre en... så får man da nogle gode svare..jeg er rigtigt glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

MorTilGustav

Jeg var til jordemoder da jeg var 29+5, og da min mave ikke var blevet større på de 3 uger, der var gået siden sidste besøg, og jeg desuden var svært at mærke på, sendte hun mig for en sikkerheds skyld til scanning...
Målene viste at min lille fyr vejede præcis 1500 gram hvilket faktisk er det præcise gennemsnit for den periode i graviditeten  Var super lettet! Nu har jeg rundet uge 35 og min mave er egentlig stadig ikke specielt stor. Det viser bare hvor forskelligt vi kvinder er indrettede

Anmeld

26. september 2009

CharlotteG

Jeg er en af dem der har gået til en del vægtscanninger, da lille pigen ikke er så stor.

Hun vejede i uge:

23 + 3.  513 gram (- 16% undergennemsnittet)
26 + 6 . 777 gram
32 + 4. 1703 gram (- 18% undergennemsnittet)
35 + 4. 2070 gram (- 23% undergennemsnittet)

Og på onsdag  skal jeg til den sidste scanning, da jeg skal planlagt kejsersnit den 6. oktober, og der er jeg i uge 38 +2.

Men vægten betyder jo ikke så meget, bare de er sunde og raske.

Charlotte (uge 37)

Anmeld

26. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Limya skriver:

hvor er det godt at vi har sådan en side, hvor man bare kan skrive til nogle dejlige tøser, hvis der er noget der bekymre en... så får man da nogle gode svare..jeg er rigtigt glad for det

min vejede 1725

Anmeld

26. september 2009

Pige2009

CharlotteG skriver:

Jeg er en af dem der har gået til en del vægtscanninger, da lille pigen ikke er så stor.

Hun vejede i uge:

26 + 6 . 777 gram

Og på onsdag  skal jeg til den sidste scanning, da jeg skal planlagt kejsersnit den 6. oktober, og der er jeg i uge 38 +2.

Charlotte (uge 37)

Wow, tænk sig at du kender fødselsdatoen allerede nu. Skønt. Hvordan kan det egentlig være du har fået planlagt kejsersnit inden de fulde 40 uger? Jeg har selv termin 10-10, og glæder mig enormt til, at Lillepigen kommer til verden.

Hilsen Linda 38+0

Anmeld

26. september 2009

Unalisa

ja det er jo meget forskellig hvordan vi kvinder er indrettet  Jordmoderen kunne heller ikke vurdere hvordan han lå, hvilken stilling var hvad.. hun sagde at jeg er meget dybt inden i, heheh. det var også fordi at jeg ikke har stor mave,kan stadig passe alt mit tøj jeg var også lidt bekymret,da alle spurgte om han tog på, fordi jeg næsten ingen mave har.

men det var godt at få bekræftet at alt er som det skulle være

Anmeld

26. september 2009

4kløver

CharlotteG skriver:

Hun vejede i uge:

26 + 6 . 777 gram

Charlotte (uge 37)

det er det sammen her.. men min er kommet godt med. nu er hun 2230 -16% og der var jeg i uge 35.. De snakkede også om at sætte det igang men nu hvor hun er på vej op kommer hun bare
Skal scannes igen den 9 så jeg håber hun ligger på 2500g  

Anmeld

27. september 2009

DortheSimonsen

Limya skriver:

Du kan være helt rolig

Jeg er ganske nu på siden, men tror da den er rigtig god!

Anmeld

27. september 2009

Nanna1985

I uge 28+0 sagde jordemoren 1200 G
I uge 32+0 sagde jordemoren 1800&2000 G

Anmeld

27. september 2009

CharlotteG

Linda2009 skriver:

Wow, tænk sig at du kender fødselsdatoen allerede nu. Skønt. Hvordan kan det egentlig være du har fået planlagt kejsersnit inden de fulde 40 uger? Jeg har selv termin 10-10, og glæder mig enormt til, at Lillepigen kommer til verden.

Hilsen Linda 38+0

Ja det er lidt underligt, men også rigtig rart. Har kendt datoen lige  siden MD scanningen i uge 19 +4.

Ved vores første barn lå UK og derfor fik jeg kejsersnit den gang og der anbefaldede lægen mig kejsersnit igen hvis jeg skulle have flere børn, da mit bækken var en smule for smalt.

Ved planlagt kejsersnit, er datoen altid før de 40 uger, for at fødseln ikke selv skal gå igang. Og vores søn valgt selv at komme i uge 38 + 1, Så derfor har de valgt at vores lille pige skulle ude i uge 38.

De snakker om at tage hende før den 6 oktober, hvis hendes væget ikke er blevet meget bedre på omsdag. Men jeg håber nu at den 6 oktober holder stik.

Charlotte Uge 37+ 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.