Falsk positiv eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2016

Anonym trådstarter

Nogle der har oplevet en nr. 2 streg på en graviditetstest efter 2-3 timer, som faktisk var en graviditet ? (Selvom det egentlig ikke må aflæses efter så lang tid) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nogle der har oplevet en nr. 2 streg på en graviditetstest efter 2-3 timer, som faktisk var en graviditet ? (Selvom det egentlig ikke må aflæses efter så lang tid) 

Har du da fået en streg efter så lang tid?

Anmeld Citér

31. marts 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg ville slet ikke kigge på en test efter så lang tid.. I frygt for forhåbninger/skuffelser.. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du da fået en streg efter så lang tid?

Ja, bare utydelig. ��

Anmeld Citér

11. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Du siger det jo selv. 

Man må ikk aflæse en test efter så lang tid så er den ugyldig. 

Hvis der ingen streg var inden for tid så er du ikke gravid. 

Anmeld Citér

11. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hvis det er en valmed så har jeg oplevet det flere gange efter tid. Sys ikke de tests er særlig gode jeg ville ta en ny om et par dage og aflæse indenfor tid . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.