At blive glad for en gul kuvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
2 svar
31 synes godt om
31. marts 2016

grinny

Jeg var hos lægen i dag for at få lavet vandrejournal og sad næsten med sommerfugle i maven og et smil over at jeg igen skulle eje en gul kuvert.

Liiiidt tosset, men samtidig er det jo også bare et tegn på at jeg er virkelig virkelig lykkelig - havde til tider opgivet at skulle eje den kuvert igen!

Nå, bare lige et lille glædes indlæg fra mig.

10+0 og venter bare på indkaldelse til NF 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

Christine

grinny skriver:

Jeg var hos lægen i dag for at få lavet vandrejournal og sad næsten med sommerfugle i maven og et smil over at jeg igen skulle eje en gul kuvert.

Liiiidt tosset, men samtidig er det jo også bare et tegn på at jeg er virkelig virkelig lykkelig - havde til tider opgivet at skulle eje den kuvert igen!

Det er ikke tosset - jeg blev glad alle tre gange, også for den dårlige håndskrift min læge satte derpå 

Jeg håber du kan holde ventetiden til nf ud - det kunne jeg næsten ikke!

Anmeld Citér

31. marts 2016

Flødebollen

grinny skriver:

Den følelse kender jeg så godt. Jeg viftede nærmest med den ude på sygehuset til NF scanning 

jeg er mega stolt over min gule konvolut og kan så meget forstå, at du er lykkelig for din!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.