Nogen erfaringer med agnus castus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2016

123.

Jeg har lige modtaget agnus castus til 2 måneder for at se om det gør sådan jeg får en cyklus.. nogen der har prøvet det??,,  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2016

nico3

jeg tager vitex kosttilskud og det er også agnus castus 

jeg har normalt en lang cyklus på 34-39 dage, men på vitex er den nede på 27-28 dage. så her har det hjulpet en 

Anmeld Citér

10. april 2016

123.

nico3 skriver:

jeg tager vitex kosttilskud og det er også agnus castus 

jeg har normalt en lang cyklus på 34-39 dage, men på vitex er den nede på 27-28 dage. så her har det hjulpet en 

hvor har du købt det?��

Anmeld Citér

10. april 2016

nico3

Newgirl. skriver:

hvor har du købt det?��

http://www.helsebixen.dk/shop/solaray-vitex-100-kap.html 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mynewlife

Newgirl. skriver:

hvor har du købt det?��

Jeg har næsten en hel pakke vitex til at stå herhjemme fra da vi prøvede. Vil gerne bare af med den i stedet for at smide dem ud. Så hvis du bare betaler porto er det din. Kan holde sig til december næste år, og tror der er taget 10 piller eller sådan noget :-) 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mynewlife

Jeg har næsten en hel pakke vitex til at stå herhjemme fra da vi prøvede. Vil gerne bare af med den i stedet for at smide dem ud. Så hvis du bare betaler porto er det din. Kan holde sig til december næste år, og tror der er taget 10 piller eller sådan noget :-) 

Og de er lidt over et halvt år gammel. (ca..) Men tror da ikke de ikke fejler noget :-)

Anmeld Citér

10. april 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg har prøvet det. Jeg tog det i en cyklus sammen med gele royal... Vi havde indtil da prøvet aktivt i 5 måneder uden resultat, og jeg havde ret lange og uregelmæssige cyklusser efter p-pillestop. Det gjorde ikke ligefrem den næste cyklus kortere... Fik først ægløsning på dag 60.  Jeg stoppede så med at bruge det, for gravid blev jeg altså i lige netop den cyklus hvor jeg brugte det, og har termin her d. 10. maj!  Om det er tilfældigt aner jeg ikke. Det kan det jo sagtens være. Kan dog godt finde på at prøve det igen hvis bebs i maven en dag skal have en lillebrøster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.